Written by AbangNara | February 27th, 2013

Nampaknya Aidil dan Rita masih saling berbalas-balas kenyataan mengenai masalah yang melanda rumahtangga mereka. Semalam Aidil mempersoalkan rasa sayang isterinya apabila sering diaibkan oleh Rita menerusi media. Sebentar tadi, Rita membalas kenyataan tersebut menerusi portal Murai.

rita rudaini dan aidil

Menurut Rita, dia sudah pun menjaga tingkah lakunya sebagai seorang perempuan, ibu dan isteri. Kata Rita:-

Dulu ketika mula Aidil tidak pulang ke rumah, bukan saya yang pergi bercerita kepada media tentang perkara itu. Tetapi orang yang melihatnya sendiri setelah menyedari hanya saya yang saja yang sentiasa beada bersama anak-anak, sudah tentu ianya menimbulkan persoalan dan akhirnya soalan tersebut pasti akan diajukan kepada saya. Kalau dia kata saya aibkan dia, daripada segi apa? Saya sudah pun menjaga tingkah laku saya sebagai perempuan, ibu dan isteri. Sebelum ini, dia yang banyak dikaitkan dengan beberapa orang wanita lain Kalau tidak benar, kenapa nama dia banyak dipetik dan bukannya saya? Malah orang di luar sana yang sering datang menyampaikan khabar kepada saya tentang kononnya mereka ternampak Aidil keluar dengan perempuan lain. Pada saya pula, apa gosip yang berlaku selepas krisis rumahtangga kami, itu adalah urusan Aidil dengan Allah SWT.

rita dan aidilSeolah-olah tiada kesudahan yang akan dicapai antara mereka berdua ini. Hanya Allah sahaja yang tahu siapa di pihak yang benar dan siapa di pihak yang salah. Selaku pemerhati, janganlah kita melabel mana-mana pihak sesuka hati kita. Biarlah pihak mahkamah yang membuat keputusan terlebih dahulu. Semoga mereka berdua akan berdamai jua satu hari nanti.
bedak arab kokuryuP.S: Harga promosi untuk Bedak Arab Kokuryu. Hanya RM50 termasuk penghantaran. Klik sini untuk membuat tempahan atau hantar email ke [email protected] untuk sebarang pertanyaan.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Comments are closed.