“Buktikan I Keluarga Kazar!” – Tak Pernah Petik Nama Pihak Sana, Puteri Sarah Gelak Besar ‘Mastura’ Buka Pekung Sendiri?

Hiburan

“Buktikan I Keluarga Kazar!” – Tak Pernah Petik Nama Pihak Sana, Puteri Sarah Gelak Besar ‘Mastura’ Buka Pekung Sendiri?

Sekali lagi akaun palsu yang bernama ‘Mastura’ mencuri perhatian selepas dia memetik nama Ira Kazar di dalam ruangan komen hantaran pelakon, Puteri Sarah, baru-baru ini.

Individu tersebut persoalkan bagaimana pelakon itu mengetahui Ira merupakan pemegang akaun palsu berkenaan dan memintanya beri bukti.

Advertisement

puteri sarah

Tidak mendiamkan diri, aktres tersebut tampil membalas komen ‘Mastura’ dengan menyatakan dirinya tidak pernah petik nama isteri kepada Syamsul Yusof itu sebelum ini.

Ehhhh?? Takde sapa yang tuduh you. Omg! You mengaku sendiri ni kat sini. Stupidnya.

puteri sarah

Bukan itu saja, malah Sarah juga ada membalas komen salah seorang warganet di ruangan komen itu dengan mendedahkan dirinya sudah mendengar suara disebalik akaun berkenaan dan menyatakan ia diguna pakai oleh salah seorang ahli keluarga Ira Kazar.

komen sarah

Sekadar info, Puteri Sarah sebelum ini mendedahkan dirinya kerap kali diganggu oleh individu bernama ‘Mastura’ bermula bulan Ogos lalu.

Puteri Sarah
4 months ago

Sering Diganggu Akaun 'Fake' Nama Mastura, Nasib Baik Peminat Puteri Sarah Siasat Sampai Jumpa Alamat IP...

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : Instagram

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Loading...