February 4th, 2014

Abang Nara mengerti perasaan Wan Sakinah. Selaku seorang isteri yang sedang mengandung, perasaan teruja itu memang tidak dapat dibendung. Samalah macam wife Abang Nara dulu. Sedangkan Abang Nara yang tak mengandung pun rasa teruja lebih apabila melihat perut isteri yang membesar, inikan pula si ibu yang mengandung. Pasti lebih teruja dan excited tahap tertinggi.

wan sakinah hamil

Mungkin kerana status isteri kedua Ashraf Muslim menyebabkan ramai yang mengkritik dan tidak menggemari perbuatan Wan Sakinah berkongsi gambar dirinya yang sedang sarat mengandung. Kesian Wan Sakinah. Dahlah mengandung, kena kutuk pulak. Menerusi akaun Instagramnya, Wan Sakinah menafikan dirinya mahu “show off” sebaliknya hanya berkongsi rasa teruja. Tulis Wan Sakinah:-

Salam utk sahabat, stalkers & haters. Maaf psl gmbr yg menayangkn gmbr perut sy tu. Terlalu excited tgk perut boyot, tu yg pi upload tu. Bknnya nk show off bagai. Tau, org lain pun pregnant jgk. Tp sblm ni, pantang naik perut sket pi gym la. jog la. Sit up la. Tp now rs lain, bila tau pregnant je, dok tgu bila perut nk besaq.

Time makan pun tak kira. Asal lapaq, makan! Lgpun org dok kata perut sy kecik. Tp bl hmpir 7 bln ni tb2 dia besaq! Tgk dlm gmbr lg nmpk besaq! Tu yg sy pi upload tu. Xrs seksi pun. cuma excited tang perut. xde niat nk sakitkn hati sape2.. Sy dh delete gmbr tu. Terima kasih atas teguran.

InsyaAllah xkn berlaku lg upload gmbr bkn2. Sy mengaku sy salah. Selain mintak ampun kat Allah, mntk maaf pd suami, sy jg mntk maaf pd anda semua. Sy jgk maafkn anda yg xpenat dok maki hamun. Tak pyh la cari kat padang masyar. Jenuh. Ramai org. Ssh nk jmp. Kira 0-0 kat sini je la yea. Satu lg, jgn la hentam suami sy tu teruk sgt. Dia usaha jd suami yg terbaik utk kami berdua. Bkn setakat cukup mkn pakai. Agama pun dia bg. Tp tu la, dlm dok kawal, terlepas jgk.. Hehe.

Sy mntk doakanlah kebahagiaan kami bertiga (Dayana, Ashraf & Sakinah). Doa anak yg bakal dilahirkn nnt jd ank soleh atau solehah, yg sihat tubuh bdnnya & cergas akal fikirannya. Doakn jg Ashraf & teman baik sy, Dayana selamat tb di Mekah & dpt menunaikan ibadat umrah yg mabrur. Salam. -peace-

wan sakinah

Diharap Wan Sakinah bersabar dengan dugaan ini. Biasalah perkara sebegini. Jangan stress-stress. Takut ada impak yang kurang baik kepada anak dalam kandungan. Semoga segalanya berjalan lancar buat Wan Sakinah dan Ashraf Muslim sehingga hari keahiran kelak.

P.S: Ah Beng pembuli jalanraya di Singapura


Comments are closed.

Loading...