Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Bukan Untuk ‘Content’ Youtube Semata, Hazeman Huzir Undang Nur Sajat Untuk Beri Bantuan Dan Nasihat

Hazeman Huzir

Pengacara Hazeman Huzir yang lebih dikenali sebagai Haze tampil memberikan sedikit pandangan mengenai isu membabitkan usahawan kosmetik terkenal, Nur Sajat yang didakwa mahu keluar daripada agama Islam kerana tidak tahan dihentam oleh masyarakat.

Haze dilihat telah berkongsikan pendapatnya itu menerusi sebuah video yang dimuat naik di saluran YouTube miliknya untuk tatapan pengikut dan peminat di luar sana.

Ujar Haze, perkara terbaik yang boleh dilakukan orang ramai kini adalah sentiasa mendoakan agar Sajat berubah dan kembali ke fitrah dan jalan yang benar.

Advertisement

“Apa yang kita boleh buat, doakan kesejahteraan dia, semoga dipermudahkan dan semoga kembali kepada agama Islam, tak salah pun, tak miskinlah kalau kita doa yang baik-baik untuk orang lain.”

Tambah Haze lagi, dia juga menawarkan kesempatan buat Nur Sajat untuk berjumpa dengannya jika memerlukan bantuan atau nasihat dari sudut agama.

Ujarnya lagi, dia melakukan perkara itu bukanlah semata-mata untuk mendapatkan ‘content’ kandungan video saluran Youtubenya, namun hanya sekadar ingin membantu atas dasar sesama insan.

“Kepada Sajat, kalau anda menonton video ini, saya bukan nak kutuk awak dan bukan jadikan content semata-mata. Kalau awak memerlukan bantuan, sila DM saya di Instagram, dari segi agama dan sebagainya, apa yang saya boleh bantu, saya bantu.”

Dalam pada itu, Haze turut menjelaskan mengapa baru sekarang dia berkongsi video tersebut setelah hampir beberapa minggu berita mengenai Sajat hangat diperkatakan.

Menurutnya, dia ingin menunggu keadaan reda dan tenang untuk berbuat demikian.

Advertisement

Terdahulu, Sajat atau nama sebenarnya Muhammad Sajad,36, telah meluahkan hasrat untuk murtad selepas didakwa atas pertuduhan memakai pakaian menyerupai wanita sehingga menyebabkan agama Islam dipandang serong.

SajatSumber : Google  

Dia kini juga turut diburu pihak Jabatan Agama Islam Selangor serta polis disebabkan oleh kes tersebut kerana gagal hadir untuk sebutan semula kes sehingga waran tangkap dikeluarkan oleh Mahkamah Tinggi Syariah.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

3 Comments

  1. anonymous

    March 30, 2021 at 10:50 am

    ponennnn perasan educated

  2. tecit

    March 29, 2021 at 11:16 am

    die pon bekas jugak ke? gaye2 mcm same je. lenggok2 suare tu

    • Abg 8inci

      March 29, 2021 at 2:46 pm

      dia ni lelaki lembut. sama geng cm Anuar Zain tu ha

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top