Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

“Bukan Tak Teringin Nak Beranak Lagi, Tapi …”- Rozita Che Wan

Kecomelan Aaisyah Dhia Rana iaitu anak hasil perkahwinan Che Ta dan Zain Saidin sememangnya mencuri perhatian ramai. Keletah Aaisyah menyebabkan ramai yang bertanyakan soalan “tak nak anak lagi ke” kepada selebriti popular tersebut. Iyerlah, kalau keluar seorang lagi anak, lelaki pulak tue, mesti kacak dan hensem seperti ayahnya. Lagipun baka suami kacak, isteri cun melecun takkan anak sorang je kan?

che ta

Baru-baru ini menerusi akaun Instagramnya, Che Ta memaklumkan bahawa dirinya memang teringin untuk menimang cahaya mata lagi. Namun begitu di kala usianya yang sudah menjangkau lebih 40 tahun, sudah tentu pelbagai risiko perlu difikirkan terlebih dahulu. Untuk makluman, wanita berusia 40 ke atas sememangnya tidak digalakkan untuk hamil kerana takut pelbagai komplikasi. Sudah tentu perkara ini diketahui oleh Che Ta sekaligus menyebabkan dia berfikir lebih mendalam sebelum mengambil sebarang keputusan. Bak kata Che Ta, “aligment dah lari”. Hehehe.che ta

Advertisement

Apa pun para pengikut Che Ta di laman sosial masing-masing berkongsi pendapat yang menarik mengenai tajuk ini. Seronok juga membacanya. Memang ramai yang teringin nak tengok ‘mini Zain Saidin’.

che ta

che ta

Apa pun keputusan terletak di tangan Che Ta dan Zain Saidin. Mengandung itu boleh namun jangan sampai membahayakan kesihatan sendiri dan juga anak dalam kandungan. Kita doakan yang terbaik buat pasangan ini.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

39 Comments

  1. greenfingers

    October 26, 2018 at 1:47 pm

    Netizen ni igt perempuan kilang ka duk suh buat anak ni? Igt lps buat anak terus happy ending kee..

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top