September 18th, 2019

Konflik rumah tangga yang melanda pelakon Sharnaaz Ahmad dan kakak Neelofa iaitu Noor Nabila cukup hangat diperkatakan.

sharnaaz ahmad noor nabila cerai

Tuntutan cerai dilakukan oleh Nabila dengan mengemukakan beberapa alasan untuk berpisah dari tiada persefahaman dan sudah tinggal berasingan dan turut menyatakan Sharnaaz memberi nafkah zahir yang tidak mencukupi iaitu hanya RM500 sebulan.

Rata-rata netizen mengatakan nafkah itu sememangnya tidak mencukupi dengan gaya hidup Nabila yang serba mewah.

sharnaaz ahmad nafkah rm500sharnaaz ahmad nafkah rm500sharnaaz ahmad nafkah rm500noor nabila alasan nafkah rm500 tidak cukupTerbaru, menerusi akaun Instagramnya, Nabila memuat naik kenyataan ianya bukanlah soal duit tetapi lebih kepada tanggungjawab. Netizen mempercayai kata-kata itu merujuk kepada isu nafkah RM500 tersebut.

sharnaaz ahmad noor nabila ceraisharnaaz ahmad noor nabila cerai

Terdahulu, Sharnaaz menolak permohonan tuntutan cerai yang difailkan oleh Nabila kerana ingin cuba untuk menyelamatkan perkahwinan mereka. Nabila memfailkan permohonan cerai pada 27 Ogos lalu mengikut Seksyen 47 Akta Undang-Undang Keluarga Islam (Wilayah Persekutuan) 1984. Pasangan ini mendirikan rumah tangga pada 31 Mac 2017 dan dikurniakan seorang anak lelaki, Jebat Jayden Ahmad yang kini berusia setahun.


35 responses to “Bukan Soal Duit Tetapi Tanggungjawab – Noor Nabila”

  1. Anonymous says:

    Kalau hal rumah tgga dah sentuh bab fmly adik beradik ni dh jd payah la nk patah balik. Esok2 nk berbaik macam mana duk teringat kata yg macam2 tu.

  2. Anonymous says:

    tgjwp?sbb dia tgjwp la dia bg jgk nafkah wlpon sikit..dr aku ni..nama je ade laki..tp nafkah nk kena mintak..x reti bsyukur!!

  3. wekkkkkkk says:

    Kalau duduk kpg rm500.00 pun mmg x cukup walaupun tinggal di rumah pusaka atau pun rmh sendiri yg diketegorikan tiada loan dlm bank.

    Sebelum mmbawang lebih , wekk nk tanya, rm500.00 ni adakah duit hanya utk Nabila mcm membeli keperluan utk diri sendiri tidak termasuk Jebat punya…
    …jika rm500.00 ni hanya utk nabila maka Nabila bersyukurlah ada gak utk diri sendiri, selain duit Nabila sendiri.

    …jika rm500.00 termasuk semua sekali…..aduh…..korang boleh fikir…..jawab sendiri…jwb sendirI..tak perlu wekk ulas pjg…..mmg patut very-very..very ..very good bye..

    Mmg naik drah setiap hari…

    • Anonymous says:

      diorg yg back up sharnaaz tu sbnrnya lofa haters beb..klau bkn sbb lofa, semua sokong tindakan nabila..org yg dh kawen ni fhm sgt rm500 tu ckup ke x..pd aku bagusla nabila ambil keputusan awal nk berpisah..daripada makan hati..duk bagi peluang kat laki..tp laki pun bkn sng nk berubah..nak2 plak yg mentaliti carik pompuan bekerjaya sbb sng..xyah susah2 nk bg nafkah..alasan isteri ada duit sendiri..tp lupa nafkah tu tanggungjwb!!!

  4. unknown says:

    siap buat undi lagik.. jahatnya ko lopa!!

  5. Anonymous says:

    nabila… ooo nabila…. bersyukur la dgn apa yg ada…

Loading...