Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Bukan Senang Nak Istiqamah, Kalau Nak Berubah Itu Antara Saya Dengan Tuhan – Uqasha Senrose

Membuat keputusan untuk membuka tudungnya beberapa tahun lalu, pastinya Uqasha Senrose sering menjadi perhatian ramai dan menerima pelbagai kecaman serta kritikan.

Advertisement

Berpakaian agak seksi ketika bercuti di Thailand baru-baru ini dan menampakkan tubuh badannya yang dikatakan semakin mengancam, ramai juga bertanya tidakkah Uqasha pernah terdetik untuk kembali berhijab. Namun, menurut Uqasha bukan mudah untuk berubah dan terus beristiqamah.

Saya buat tak tahu sahaja apa yang mereka nak cakap dan kecam kerana saya tahu saya masih lagi dalam landasan. Kalau nak berubah itu antara saya dengan tuhan kerana bagi saya nak berubah itu bukannya sesuatu yang mudah.

Saya pernah berubah suatu ketika dulu dan bukan mudah untuk terus istiqamah, nak buat benda itu biarlah berpanjangan. Kalau kita buat benda baik ke buruk ke orang tetap nampak dan katakan jadi bagi saya lebih baik biarkan saja.

Sebelum kita mengkritk cara orang lain berpakaian, kita cermin dahulu diri, adakah kita juga sudah cukup sempurna? Lebih baik doakan sahaja agar satu hari nanti Uqasha akan benar-benar berubah kembali menutup auratnya.

Sumber Berita : Astro Gempak

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

17 Comments

  1. Jaja

    October 3, 2018 at 10:06 am

    Mmg sukar nk respect pd org yg dulu berhijab lps tu buka tudung..

  2. Anonymous

    October 3, 2018 at 9:57 am

    Semoga hidayah sampai dulu before ajal….

    • Anonymous

      October 3, 2018 at 10:39 am

      nanti dia mati bergolek sendiri ke kubur dengan baju2nya….. biarlah dia kita tegur je mana perlu supaya tidak di tanya bila kita mati kelak

  3. Anonymous

    October 3, 2018 at 9:55 am

    mcmane nak istiqamah kalau dah sekeliling ko pon kawan2nye alahai.. klu nak berubah tak perlu nak tggu seru ke istiqamah ke, start slow2 lah pakai elok2 sikit, nak pakai skirt boleh tapi pakai lah yg labuh dlu, pakai baju pon cover lah, ini semua nak dedah, pastu nak istiqamah dodol mu

  4. Hanky Panky

    October 3, 2018 at 9:42 am

    Dia pernah bg statement dia berubah sbb nk jadi diri dia yg baru – lepas putus dgn Pekin dulu. Niat dia pakai tudung pn bkn lillahitaala.

    Takpelah. Kami doa yg baik2 utk kau Uqasha. Cuma tak perlu keep on commenting on this. Kau jawab pun salah. Baik tak payah ckp lgsg.

  5. m

    October 3, 2018 at 9:38 am

    Aku takut tgk dia ni. makin menjadi2. berusaha berubah ke masalahnya? senang ye cakap nak berubah tu antara saya dan Tuhan? ko ingat Tuhan tu besfren ko ke? boleh kawtim2? puih

Loading...
To Top