Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Bukan Salah Ezza, Saya Belum Bersedia – Remy Ishak Akui Putus Tunang Sebulan Lalu

Desas-desus mengatakan Remy Ishak kembali solo akhirnya terjawab apabila pelakon itu mengesahkan dirinya putus tunang dengan Ezza Yusof sejak sebulan yang lalu.

Advertisement

Bagaimanapun, Remy menafikan dakwaan kononnya wujud orang ketiga dalam perhubungan mereka yang terjalin selama dua tahun ini.

Benar sudah putus tunang. Tidak adil untuk terus tangguh perkahwinan kerana belum ada hala tuju hubungan ini. Bukan salah Ezza, dia insan baik. Sebaliknya, isu timbul daripada konflik dalaman saya. Tempoh pertunangan dua tahun membuatkan saya sedar diri ini belum bersedia untuk menjadi suami. Masih banyak yang perlu diperbaiki sebelum memegang peranan sebagai ketua keluarga.

Saya harus memikirkan mengenai Ezza kerana hubungan ini bukan membabitkan saya saja.Tempoh bertenang diperlukan untuk memperbaiki diri dan sebagainya, cuma kedua-dua belah keluarga sudah dimaklumkan.

Remy enggan memberikan komen lanjut mengenai pemulangan cincin tunang kerana perkara itu terlalu peribadi dan ingin menjaga hati banyak pihak.

Advertisement

Meskipun tidak bersama lagi, kedua-duanya masih mengekalkan hubungan baik dan Remy juga tidak menolak jodoh jika ditakdirkan hubungan dengan Ezza kembali bertaut.

Sumber Berita : BH ONLINE

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

35 Comments

  1. wilson

    March 21, 2019 at 5:00 pm

    dia sama perangai dgn zizan, nak main geli2 sedap

  2. Makcik Cabai

    March 21, 2019 at 4:30 pm

    Apa lagi Fathia Latiff…. masuk jarum la….
    Ini lah masanya!!!!

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top