Written by Bella | July 20th, 2017

Terlalu kuat bekerja sehingga berat badannya menurun demi menyara diri dan anak lelakinya, pelakon Izreen Azminda berharap mendapat seorang suami yang mampu meringankan bebannya sekiranya berkahwin lagi satu hari nanti.Izreen bukanlah mahu seorang yang kaya tetapi cukup sekadar teman hidupnya nanti dapat menerima diri beliau seadanya.

Saya bukannya memilih apatah lagi berangan-angan mencari orang kaya sebagai suami tetapi jika saya ingin berkahwin biarlah lelaki itu nanti dapat meringkan beban saya. Jika berkahwin nanti saya masih perlu bekerja kuat seperti sekarang dan dia pula menjadi beban saya, jadi apa gunanya saya kembali berumah tangga?

Apa yang boleh saya katakan setakat ini saya belum bertemu lagi sesiapa yang betul-betul boleh menerima saya seadanya dan paling penting anak saya.

Meskipun beberapa kali gagal dalam percintaan ia tidak bererti Izreen sudah berputus asa untuk mencari jodoh yang sesuai buat dirinya. Apa-apa pun, beliau tetap juga bersyukur dan gembira dengan kehidupannya sekarang.

Sumber Berita : mStar Online

33 responses to Bukan Pilih Orang Kaya Tetapi Kalau Berkahwin Lagi Nanti Biarlah Suami Dapat Ringankan Beban Saya – Izreen Azminda

  1. Anonymous says:

    Mak aihh kurusnyeee… Aritu ade tertengok satu cite raya izreen berlakon, kulit mmg putih melepak flawless gitu tp bile zoom nmpak berbintik2 besar kecik kat muka.. Side effect produk pemutih ke? Huhuhu

    9

    0
    • mok cute says:

      ada gak tgk…bile dkt2 muka mak ai…x semengah dlm IG yg flawless gitu…menggerutu giler dengan bintik2 kecik…kulit cam nipis nmpk cam kasar2 lak…serius ckp terkejut tgk…so jgn la terpedaya dgn produk dia…muka sendiri pun x bersih mana…

      12

      0
      • Pekerja Gomen says:

        Aku dh tgk dia live…
        Tak flawless pun sbnrnya…
        Tp problem dia ni…
        Dia perasan diri dia lawa sgt….
        Kalau maintain humble and down to earth mesti org tak meluat

        16

        1
    • ahaaa says:

      tau lah kurus…perlukah pakai sampai macam sayur kena balut wrapper kat supermarket? pakaian mcm ni tak nak ban ke??? sama jer lucah mcm despacito.

      27

      0
    • dark horse says:

      putih dia tu mmg macam efek produk pemutih .. macam kulit dah nipis sangat.. x canteikkkk

      7

      0
    • minah jambu suka saahara yaakop says:

      nak suami pasal nak rengankn beban…ape banyak utang ke ? kalau gitu sape nak kawin ngan u kalau macmgitu huh ! bertudung la sangat…

      2

      4
    • KELING BERBULU says:

      MINAH NI BIBIR SENGET KE ? ATAU GIGI JONGGANG ? ASIK TRENGH2 TRSENGET2 MULOT KLO SENYUM! NMPK MAKIN GEDIK N HORNY! TP AKU SETUJU BAB LAKI PERLU RINGANKN BEBAN BINI! JGN MCM FASHA, SELERA JGK DENGAN LAKI JUAL INSUREN MUKA DORAEMON TU! BELI KERETA MAHAL2 BYR BULAN2 PON MAHAL SMPAI BERTAHUN, PATUTLAH GIGIH DOK KEJAR FASHA, JANTAN TU! DH JUMPA LUBUK EMAS KAN, IGT KEJE JUAL INSUREN NI SENANG KE? OMG SUSAH YG AMAT SIAP KENA CIUM BONTOT, KLO TAK CIUM BONTOT MMG TAK DPT JUAL! GELI! WALAUPON DH KAWEN PON KENA CIUM BONTOT ORG NTI, MATILAH FASHA OIII, LAKI INSUREN KO AKHIRNYA TERJEBAK DENGAN CINTA CINTUN KLIEN DIA! ABG NARA OIII, CEPATLAH KUARKAN BERITA PSL FASHA NI, DIA NAK KAWEN NGN DORAEMON JUAL INSUREN! LAMBT BETUL ABG NI!

      0

      0
    • minah jambu suka saahara yaakop says:

      dulu masa belom bertudung cantekkk aje ..berlakon pon ok minah jambu pon suka…skarang bila dh bertudung naik menyampah pulak minah jambu ngan dia macm meluat gitu… skarang berlakon pon so so aje tak macm dulu so hepi n hepening…

      4

      0
  2. serai says:

    hm… yeLarh tu,,

    1

    0
  3. wekkkkkkk says:

    mmglah semua wanita hrp kawen yg kedua..dn seterusnya nk yg lebih baik, dpt yg sebaik2 dri dulu, dpt menyara dn meringankn beban..tapi ada jugk yg bukan tersalah pilih, tapi bila dh kawen masuk tahun yg ke 3, 4 , 5….malaslh pulak keja si suami tu, mcm mana ni, lebih baik janda semula…btul x.

    16

    0
    • Anonymous says:

      betul, baik janda dari dpt suami pemalas

      9

      0
    • nana says:

      kalo perangai tak berubah, mulut ckp kasar asyik nk tinggi2 suara, tak reti hormat pasangan, tak jaga kehormatan diri, ego, tak pandai nk serasi dgn pasangan (ni contoh je, bkn ngata izreen). kawen la 10 kali mmg harapan besar akan menjanda semula. ubah la sikap, jd org lebih baik sbb perempuan baik untuk laki yg baik. kalo dpt suami ke2, 3,4,5,6,7 dan… teruk makna nye kena la tgk diri sendiri balik.

      1

      0
  4. minah tudung says:

    wow..pkai baju renang ke tuh

    11

    1
  5. Fidot says:

    Baju melekat… x minat.

    6

    1
  6. mok cute says:

    ckp biar terang je la…mmg nak laki kaya cm ND..senang ko xyah keje…baju ketat sendat dgn nmpk nasi lemak 20 sen span lebih ko tu bek xyah la pakai tudung…buruk imej orang islam berhijab je…mmg x berkenan minah tergedik ni…klo ckp badan tak menggeletek x sah…

    7

    4
    • sila kecam says:

      kalau muka standard melayu tak payah lah berangan nak tunggu anak jutawan ajak bercinta….10 tahun akan datang semua org kaya kat malaysia ni takdanya muka melayu. semua nak muka kafir yang cantik jelita sepet tak sepet tetap menawan. bukan nak kata melayu tak cantik….tapi korang pun tau..tepuk dada tanya selera.

      8

      4
  7. Anonymous says:

    badan sekeping mcm tu, tak tergoda pon aku..

    3

    1
  8. rita says:

    dia pkai singlet ke tu??bdn kerempeng ..

    1

    1
  9. Andartuterpilih says:

    Aku memilih untuk menjadi andartu.nak kata apa pun suka hatilah.sebab aku tau ramai isteri2 yg hipokrit. Ramai perempuan yg tanggung family, laki sebagai trofi asal aku ada laki. Tapi rumah perempuan bayar [email protected] beli, belanja rumah banyak perempuan keluarkan. Tambah2 yg kerja gomen. Rumah sah2 bini yg beli.laki tumpang teduh. Kawan aku ramai mcmtu. Biar orang aku hina di dunia.asal aku x terhina di akhirat nanti.sebab yg meramaikan neraka adalah para isteri yg tak taat.

    12

    0
    • Anonymous says:

      oh jangan lupa yang meramaikan neraka juga di kalangan perempuan juga. itu bermaksud tak kahwin pun sama. lagi satu, tak semua keje gomen perangai macam tu. ada yang baik aje. dah ko tak laku, lagi nak bagi alasan nak sedapkan diri ye? mesti something wrong somewhere orang tak nak dekat ko

      3

      2
    • soul sister says:

      same la,,,
      uma aku,,,keta aku,,,
      ahh bosan

      0

      0
  10. miss_oppppssssss says:

    Kedingnya…. Mesti kat belakang baju tuh ada penyepit kain bagi baju melekat kat badan…….

    1

    1
  11. Anonymous says:

    Badan kerempeng. Tak sedap… kalau main terus sampai ke tulang. Bunyi mcm org tumbuk sambal. Bagi badan berisi sikit, solid baru seksi. Tak semua lelaki suka pompuan badan sekeping hantu tulang berjalan

    1

    1
  12. Anonymous says:

    sama spesis mcm lofa asyik2 cerita nak kawin. bosan .

    3

    0
  13. melati says:

    Aduiii janda ni ..!!! dh mcm Tukang Masak Tom Yam nk memilih sgt,,..!!! ko bukan nya Fasha Sandra @ Erra Fazira….amik jew lah Mat Rempit tuuuuuu

    0

    4
    • johnny bravo says:

      Hmm….drp fasha yg kuat meroyan & attention seeker or erra bekas bohsia tua, seribu kali lbh baik izreen ni…

      2

      2
  14. zamree says:

    i love you izreen!

    0

    1
  15. anon says:

    Dia ni pakai tudung tapi pakai baju sendat gile, nampak mcm susah nak bernafas. Tak taulah ape tujuan sesetengah artis pakai tudung. Agaknya pakai tudung tu sb takut dikecam tak bertudung je, bkn ikhlas nak tutup aurat.

    2

    0
  16. serene says:

    Laa cakap psl kawin, haritu kata pintu hati dah tertutup utk lelaki, ni nak kawin pulak.

    0

    0
  17. Scarlett1979 says:

    Hi blogger, do you monetize your site ? There is easy method to
    earn decent money every day, just search on youtube :
    How to earn with wordai 4

    0

    0
  18. Imani says:

    Badan papan bengkok siapa yang mahu..untuk main2 boleh lah..

    0

    0
  19. Puteri says:

    kurus sangat sampai badan pun melengkong… hahahah..

    0

    0

Leave a Comment

Optional