March 5th, 2018

Kontroversi perceraian madu Izreen Azminda iaitu Intan Liana dan suaminya, Ude Wahid bukan sahaja memberikan kesan kepada kehidupan mereka bertiga. Namun, nama pelakon Rita Rudaini turut terpalit dalam isu tersebut.

Umum mengetahui Izreen dilabel sebagai perampas dan dituduh menjadi punca Ude mahu menceraikan isteri pertamanya. Gara-gara perkara itu, akaun Instagram Rita diserang dengan pelbagai komen dan kecaman mengapa beliau tidak menasihati Izreen dalam hal rumah tangganya.

Selaku kawan baik, Rita seharusnya menghalang Izreen daripada mencipta kebahagiaan di atas penderitaan wanita lain.

Bengang terus terpalit dengan kontroversi rumah tangga Izreen, Rita memberitahu beliau tidak pernah mencampuri urusan peribadi orang lain. Beliau juga tidak mengerti mengapa dirinya sering menjadi mangsa sedangkan tidak mempunyai sebarang kaitan dengan isu panas tersebut dan teraniaya, difitnah kerana sifat tidak jujur orang lain.

Terdapat juga komen daripada selebriti Ani Mayuni yang mendedahkan Rita dan Izreen sebenarnya bukanlah berkawan baik seperti yang disangka. Tidak adil untuk netizen terus mengecam dan mengaitkan Rita dengan segala isu mengenai Izreen.

Kesian pula dekat Rita kerana menjadi mangsa gara-gara isu rumah tangga Izreen. Walaupun mereka mengenali antara satu sama lain, tidak bermakna Rita boleh mencampuri urusan peribadi Izreen, kita kena faham perkara itu. Apa yang terjadi sekarang adalah atas keputusan Izreen sendiri dan beliau terpaksalah menghadapi segalanya.

 


48 responses to “Bukan Kawan Baik: Rita Rudaini Rimas Diserang Kerana Kontroversi Rumah Tangga Izreen Azminda”

  1. Anonymous says:

    bab2 gini lajuuuuuu ja minah ni reply siap tag team dgn member
    time dia ari tu dengan aqasha diam tak berkutik!
    jering pun sure nyesal jadi kawan ko, kawan je ok bukan tarap bff
    ceh

  2. Anonymous says:

    Sapa baling taik kat dia…terkena kat muka lagi.Biasa org kata baling batu sembunyi tangan.Dia dah terkena taik…kalau tak mana dia tau kena baling taik.

  3. Anonymous says:

    FanRitAzr…mangsa dgn pemangsa pon hang tk tau…jgn jadi bawang la pas ni, jd petola.

  4. Anonymous says:

    Bohong lah x berkawan…. BFF sama gaya… sama mulut, sama dekat siam

  5. FanRitAzr says:

    Apa maksud Rita ni …” mungkin pemangsa tidak cerita kan situasi yg yang sebenar”..means Intan tak cerita kan keadaan yg sebenar…lah (means Intan cakap depan lain..belakang lain lah )….seboleh2 nya nk cover jgak Izreen..haaaa…haaa….sempat lagi kau kan Rita dalam x ngaku BFF tu…nakkkk cover jugak tu…phuiiii
    Ayat tu sesuai kat kau lah +.ngan Ex…kau punya berdrama tu …sama je ngan dlm drama kan ..tengok apa yg kau wat kat EX….lama2 kantoi..

    • Anonymous says:

      x tau beza ek mangsa n pemangsa… siannn…

    • yaya says:

      “pemangsa” tu izreen la..baca leklok..

    • abcdef says:

      pemangsa dgn mangsa pun tak reti nak beza.. pas tu komen kemain laju.. pe balik.. nampak sgt ko ni ketua angkatan bawang yang main belasah je ikut pale hotak ko

    • Anonymous says:

      bodoh tu simpan sikit. memalukan je.

    • hahaaa…
      bahasa melayu fail ke dulu?
      wakakakakakaaaaa

    • Pemalu says:

      Lawaknye… Hahahahaha… Kemaen komen pnjg lebar sudahnye pemangsa dgn mangsa pn xtau beza… Tulah keje nk hentam org jer… Agknye terlebih ptong bwg nie smpi blurr mcm nie.. Hahahahahahahahahaha… Sorry sgt kelakar…

    • Fanhafned says:

      woooooww..woooooww….betul lah orang cakap kuasa2 nenek2 & makcik2 Bawang ni dhesattt…..

      se sajaaaa je nak tengok ..bleh .Viral ke Idok…..haaa…haaa

      ternyata lah yg komen2 kt sini jenis2 Meleyu haprak laaa ni…x kerjo ko…@ dduk curi tulang (x berkat tawww.. Rezeki tu)…auccccchum. auncchumm.

    • Anonymous says:

      Kau pun sama …

    • Anonymous says:

      hahahhahaha nak cover lah tuu. nak delete komen tak dapat. sesaja konon.

Loading...