Bukan Gimik, Satu Kerja Pula Pengurus Pentas Kena Jaga Iqram Cuba Naik Atas Pentas Berkali-Kali- Penerbit AJL

Hiburan

Bukan Gimik, Satu Kerja Pula Pengurus Pentas Kena Jaga Iqram Cuba Naik Atas Pentas Berkali-Kali- Penerbit AJL

Persembahan Altimet menerusi lagu Amboi pada malam AJL 32 tidak dinafikan begitu meriah sekali.  Namun, seperti yang anda tahu, Altimet merasa bengang kerana Iqram Dinzly dikatakan cuba ceroboh persembahannya. Jika perkara itu berlaku, ia tentu sekali akan mendatangkan pelbagai kecacatan bukan sahaja pada persembahan Altimet tetapi menjejaskan imej anugerah berprestij  AJL 32 yang bersiaran secara langsung.

Advertisement

Mungkin ada yang anggap kehadiran Iqram adalah gimik semata-mata. Walaubagaimanapun Penerbit AJL, Nurhul Huda Khalid  menafikan dakwaan itu. Menurut beliau, produksi TV3 terkejut apabila Iqram beberapa kali cuba untuk naik ke atas pentas dan mengganggu persembahan peserta yang bertanding.

Kehadiran Iqram bukan dalam perancangan kami atau sengaja kami buat gimik. Saya sendiri terkejut selepas diberitahu oleh pihak pengurus pentas bahawa dia cuba naik ketika persembahan Altimet tapi berjaya dihalang kerana perkara itu dikhuatiri menjejaskan pertandingan. Satu kerja pula dia (pengurus pentas) kena jaga Iqram sepanjang persembahan Altimet itu untuk memastikan hasratnya naik pentas dapat dielakkan.

Setelah beberapa kali mencuba akhirnya Iqram berjaya meloloskan diri naik ke atas pentas dan menari  ketika Hael Husaini menyanyi untuk persembahan akhir. Saat itu, Nurul Huda akui pihaknya terlalu sibuk dan terlepas pandang mengenai perkara itu. Mujurlah Iqram tidak mengganggu fokus penyanyi tersebut.

Sumber Berita : mStar Online

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

34 Comments

  1. penyokong ID

    February 15, 2018 at 12:17 pm

    tiket free kan…sapa2 pun boleh masuk la..nak naik pentas bawah pentas semua boleh..dah nama pun anak seni..

  2. 12:00

    February 15, 2018 at 12:05 pm

    Jangan dia terlepas kat DFKL or ABPBH sudah .
    Jaga media prima

  3. bomoh

    February 15, 2018 at 11:51 am

    xde org gile mgaku dia giler .tp klu org yg normal bile dtg uma org xreti adab mmg elok pon kna tampor jer len kli bru phm bhs sikt .org da xsuke lg nk terkinja2 mcm org gila .. eh entah la gila ke x gila hahaha

  4. Anonymous

    February 15, 2018 at 11:49 am

    Jadi manusia, hidup jangan susahkan orang lain.

  5. Anonymous

    February 15, 2018 at 11:45 am

    setuju sangat

Loading...