November 25th, 2019

Umum mengetahui pelakon Risteena Munim sedang hangat bercinta dan dalam fasa paling bahagia dalam hidupnya dengan kehadiran “jejaka misteri” yang mengisi hatinya dengan penuh kasih sayang. Bagaimanapun, ramai yang tertanya, bukankah Risteena sebelum ini menjalin hubungan cinta dengan aktor bernama Ikhwan Khairuddin dan mereka sepatutnya berkahwin pada November ini. Apa yang berlaku?

risteena munim

Pelbagai spekulasi timbul sehingga ada yang berkata Risteena curang. Menjawab segala tuduhan netizen, aktres itu memberitahu dia tidak pernah bermain kayu tiga dan sudah berjuang habis-habisan mempertahankan cinta mereka. Namun, sudah tertulis tiada jodoh antaranya dan Ikhwan. Hubungan mereka sudah berakhir sejak beberapa bulan lalu.

Tiada siapa perlu disalahkan apabila hubungan kami berakhir dengan perpisahan. Kami tidak ditakdirkan bertemu jodoh. Soal kenapa, biarlah hanya saya dan Ikhwan yang mengetahuinya. Mungkin ada yang menuduh saya curang, tetapi mereka tidak tahu di sebalik segala yang berlaku. Bukan saya tidak berusaha mempertahankannya, malah Ikhwan tahu bagaimana saya berjuang menjaga perhubungan kami.

risteena munim

Saya tidak mampu terus menunggu, sedangkan hati semakin menjauh. Orang luar tidak tahu betapa saya sedih berdepan perpisahan. Agak lama untuk saya bangkit daripada kemurungan.

Derita putus cinta dan betapa teruknya hati terluka memang tidak dapat digambarkan, namun kini Risteena semakin bahagia dengan kehadiran jejaka yang sering membuat dirinya terasa disayangi, mencurahkan cinta tulus ikhlas buatnya.

risteena munim isa khan

View this post on Instagram

Setiap kisah cinta punya kisah yang berbeza. Namun aku percaya kisah cinta aku terlalu indah setelah kamu hadir dalam hidup aku. Kamu terlalu indah untuk aku. Sentiasa cuba bahagiakan aku tanpa jemu. Sentiasa menjadi yang terbaik untuk aku. Aku tidak perlu mendengar kata-kata orang tentang kamu kerna aku lebih mengenali kamu yang sekarang. Kerna aku percaya tidak ada yang sempurna di dunia ini. Setiap orang punya kekurangan, begitu juga kalian, begitu juga aku. Terima kasih kerana menerima kekurangan itu. Past is past. Kita tidak bisa berpatah balik untuk betulkan apa yang salah. Tapi kita bisa berusaha untuk masa depan yang lebih baik. Apa yang kita lalui, biar kita saja yang tahu. Tuduhan yang tidak baik bisa menjatuhkan kita, namun kita perlu bangun dengan semangat baru. Hidup perlu diteruskan. Keep on moving. Semoga kita sentiasa berusaha untuk menjadi lebih baik. Life is short. Hargai orang yang kamu sayang. Show love 💕 Terima kasih kerana bahagiakan aku. Moga kalian doakan yang baik-baik untuk aku dan dia🌹 Video ini sempena Surprise Birthday celebration dari dia pada 19.11.19. Memori yang tidak akan dilupakan. I love you, cinta ❤️ #countingdays💍 Thank you @mystudio.kl & @surprise.dash for the lovely surprise birthday arrangement 🌸

A post shared by Nur Risteena Munim (@nur_risteena) on

Ramai juga yang seakan sudah mengetahui siapakah jejaka misteri yang bertakhta di hati Risteena iaitu aktor Isa Khan. Menguatkan lagi dakwaan tersebut apabila pelakon wanita itu memuat naik foto bersama Isa Khan dan kakaknya, Farali Khan berserta kapsyen ‘Family’. Namun, foto itu sudah dipadam. Malah, beberapa video mesra mereka berdua turut dimuat naik di laman sosial masing-masing. Katanya, mereka sedang menghitung hari untuk berkahwin.

Sumber Berita : BH ONLINE


4 responses to “Bukan Curang Tapi Tiada Jodoh – Risteena Munim Jelas Punca Percintaan Selama Tujuh Tahun Berakhir”

  1. Mia says:

    Adik buat video.. kakak buat video.. adoooooi.. dah kenape adik bradik ni.. berlumba-lumba video sape paling best ke..

  2. Anonymous says:

    Begitu adek begitu kakak berlumba lumba show off boyfrend masing masing

  3. Watever says:

    Mak ayah pun tak kisah sama naik je ngan anak anak menggeletis.

  4. kepohci says:

    mcm mne ye klu mak ayah tgk vdeo ni. hmmm

Loading...