February 28th, 2019

Pendedahan Bella Astillah di media sosial mengenai kecurangan suaminya, Aliff Aziz buat kali kedua mengundang rasa simpati ramai terhadapnya. Betapa rapuhnya hati Bella sehingga beliau sudah tawar hati  untuk meneruskan perkahwinannya dan redha sekiranya perceraian adalah jalan terakhir.

Walaupun ramai yang memberikan kata-kata semangat buat Bella, masih ada segelintir pihak yang mengkritik cara Bella meluahkan segala masalah rumah tangganya di media sosial. Mengapa perlu membuka aib suaminya?

Bagaimanapun, ada netizen yang tampil mempertahankan tindakan Bella berkaitan kontroversi rumah tangganya itu. Katanya, niat Bella bukan untuk mengaibkan sesiapa sebaliknya hanya ingin membuktikan kebenaran disebalik apa yang berlaku.

Kita tidak berada di tempat Bella dan tentu sekali tidak tahu apa kedukaan yang beliau tanggung. Kalau dipendam pun akan memudaratkan diri sendiri kan? Apa pula pendapat anda?


33 responses to “Bukan Aibkan Suami Tapi Luahan, Hak Isteri Untuk Bersuara – Netizen Pertahan Tindakan Bella Astillah”

  1. Mona says:

    Keputusan skrg ditgn Bella. Kalao dah x suker x perlu bukak aib. Last2 skali nmpk dia yg bodoh sbb kutip mamat Alip tu balik…

  2. Anonymous says:

    Sudah sudah lah berbalas kenyataan kat med social sme jek xde pengakhiran. Nk pikir ape lg bella angkat kaki lah. Dh kali kedua kot nmpk sgt laki ko dh xde hati sgt. Ape yg ditunjuk just nk kaburi mate ko je. Lain kali beringat jgn tunjuk sgt sweet laki. In the end dicaras juge.

  3. Kak Red says:

    Bella ni pun drama jugak ..aku setuju. Patutla dapat Alip tu sesuai la 2×5 mentaliti. Sorang kuat berhibur dan sorang lagi duduk rumah kuat membawang picit-picit IG.. huhu

  4. wekkkkkkk says:

    F A M I L Y.. I S.. T H E.. M O S T.. I M P O R T A N T.. T H I N G.. I N .. T H E W O R L D.

  5. bawang goreng says:

    nk jga aib cmne lg..nk pluang kdua, istri dh bg..mnta maaf, pn istri dh maaf kn..ckp nk brubah, istri bg kpercayaan..tp last2 ulang balik bnde sama..nnti mula la ckp manusia biasa x lari dr buat silap..tp istri tu bkn manusia ke? dia pn ada ati n prasaan..jgn selfish

Loading...