Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Budak Tidak Matang Sahaja Perlekeh Jenama Telefon – Janna Nick

Baru-baru ini viral seorang Instafamous dan juga adik kepada selebriti popular yang menimbulkan kemarahan ramai apabila memperlekehkan sebuah jenama telefon pintar. Pelbagai kecaman yang diterima oleh individu terbabit.

Advertisement

Isu itu turut menarik perhatian pelakon Janna Nick yang meyifatkan tindakan Instafamous itu tidak matang. Tidak perlu terlalu menunjuk sekiranya kurang gemar dengan jenama berkenaan.

Pada saya, hanya budak-budak sekolah yang belum matang suka memperlekeh dan membandingkan jenama sesebuah produk. Setiap orang ada cita rasa dan pilihan tersendiri. Saya sendiri lebih gemar memilih ciri-ciri yang ada pada sesebuah telefon pintar, seperti skrin besar yang memudahkan kita untuk membuat kerja, kelajuan dan juga beratnya, berbanding hanya melihat pada jenama.

Walaubagaimanapun, Janna berpendapat isu tersebut tidak perlu dipanjangkan lagi dan kenyataan yang dikeluarkan itu hanya bersifat peribadi.

Sumber Berita : BH ONLINE

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

67 Comments

  1. bunga lalang

    March 27, 2018 at 11:46 am

    “Little Miss Khan” klu ketawa tersangatlah lebar mulutnya rupanya…ingatkan mulut cute mcm pelakon korea…huhuhu… pigi dah

  2. Anonymous

    March 27, 2018 at 11:43 am

    Kelantan…byk mcm ni. Poyo mcm mana entah bila duduk KL. :(((

  3. Anonymous

    March 27, 2018 at 11:27 am

    sokong janna dlm isu ni….

  4. mak aku

    March 27, 2018 at 11:25 am

    Euwww,dalam iphone tu semua barangan samsung..bangang kelantan .kelantan banyak duit mcmtula perangainya.pengotor tetap kelantan.apa yg euwww nya?kata kat bangsa kau ke?

    • mat dan

      March 27, 2018 at 5:28 pm

      boringnya ko ni..balik2 hina negeri

  5. Springle

    March 27, 2018 at 11:23 am

    Huh..kecoh pasal bebudak lah weii…remaja kalau ckp mana ada tapis..X fikir pun akibatnya..mcm lh makcik bawang ni X pernah remaja..dulu masa aku remaja mmg semua benda nk win..nk up to date la konon..tapi lama2 akal berubah mengikut usia..sementara je tu..zzzz
    .

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top