April 14th, 2009

Mungkin dialog ini sering terjadi antara wanita-wanita single:-

Rogayah: Wow, hensemnya laki tue. Bestnya kalau dia mengorat aku.
Sharifah: Ala kau nak tunggu dia mengorat sampai ke tua la takkan dapat dia. Apa kata kau yang ngorat dia. Barulah sempoi!!!
Rogayah: Ish taknaklah aku. Nanti orang kata aku nie tak tahu malu pulak. Ada rezeki nanti dia ngorat la aku.

Anda seorang wanita? Anda masih single? Anda dah tangkap jiwang dengan sorang pakwe universiti tapi malu nak ngorat? Anda minat dengan opismate anda tapi malu nak ajak keluar?

Sila buang rasa malu anda sekarang dan dapatkan buku Panduan Cinta sekarang jugak. Selepas membaca buku ini, kami yakin anda akan dengan selambanya dapat mengorat pakwe hensem yang selalu duduk sebelah anda dalam bilik kuliah. Kemungkinan besar anda mampu menjadi seorang playgirl yang berjaya (tidak digalakkan).

Secara jujur selepas membaca e-book Panduan Cinta ini, kami tak sangka begitu mudah sekali untuk mendapatkan pakwe idaman kami. Mungkin selepas mengamalkan tips-tips di dalam buku ini sepenuhnya, Dato’ K pun akan terfikir nak jadikan kami bini nombor dua dia.

Cerita banyak tak guna, sila dapatkan E-BOOK PANDUAN CINTA ini sekarang jugak dan nantikan lelaki idaman anda jatuh tersungkur di dalam genggaman anda.


Comments are closed.

Loading...