Buat Video ‘Prank’ Polis Konon Alami Keganasan Rumah Tangga, Baim Wong & Isteri Teruk Dikecam

Hiburan

Buat Video ‘Prank’ Polis Konon Alami Keganasan Rumah Tangga, Baim Wong & Isteri Teruk Dikecam

Pelakon terkenal Indonesia, Baim Wong memang dikenali sebagai seorang ‘content creator’ di YouTube.

Dia bersama isterinya, Paula Verhoeven sering memuat naik kandungan di saluran YouTube dan memiliki lebih kurang 20.8 pengikut di media sosial tersebut.

Advertisement

Baru-baru ini, pasangan ini dikecam hebat peminat setelah mereka melakukan ‘prank’ terhadap pihak polis yang menyentuh isu keganasan rumah tangga.

Meskipun sudah dipadam setelah menerima kritikan netizen di sana, ia menunjukkan Baim dan Paula berpura-pura membuat laporan polis kononnya mereka mengalami keganasan rumah tangga.

Paula yang hadir ke balai polis kemudiannya dirakam Baim yang turut mengikuti masuk ke pejabat difahamkan di daerah Kebayoran Lama.

Meskipun hanya sekadar suka-suka, kandungan video tersebut menerima banyak komen negatif kerana ia seolah-olah mengejek situasi yang dialami penyanyi Lestri Kejora yang didakwa telah menjadi mangsa dera suaminya sendiri, Rizky Billar.

Selain itu, kami kongsikan artikel trending yang lain pada pautan di bawah.

Ryan Bakery
2 bulan lalu

(VIDEO) "Kalini Tak Kelakar" - Titip Pesanan 'Orang Single Tak Berguna', Ramai Netizen Nak 'Cancel' Ryan Bakery?

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : Twitter

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...