November 18th, 2009

chaq dan ajai

Gile hati kering Chaq dan Ajai nie berhabiskan duit untuk mencantikkan gigi. Sampai RM30 ribu tue. Kami yang 6 bulan sekali pergi check gigi kat doktor gigi pun segan silu jer nak bayar RM100 kat dentist. Tapi diorang ni selamba jer sampai RM30 ribu. Memang banyak duit betul artis Malaysia nie.

Tapi disebabkan diorang berdua nie artis tak kisahlah habiskan berjuta ringgit pun untuk gigi diorang. Yang penting masa photo shoot gigi mesti cantik. Kalau kuning gigi sapa nak amik gambar diorang kan? Senyuman pun pasti akan lebih menawan. Compem bersinar-sinar keputihan gigi diorang nanti bila tersenyum. Makin ramai la awek-awek yang jatuh cinta ngan Chaq nanti.

Yang pentingnya gigi dah lawa nanti jangan la jumpa peminat lupa nak senyum. Selawa mana gigi kalau jumpa fans tak pernah senyum tak guna jugak. Tanpa peminat, siapalah anda berdua. Renung-renungkan dan selamat beramal. Sumber dari Murai.


Comments are closed.

Loading...