“Buat DNA Anak Ebit Ke Anak Topi” – Wanita Mulut ‘Puaka’ Fitnah Isteri Caprice Berzina!

Hiburan

“Buat DNA Anak Ebit Ke Anak Topi” – Wanita Mulut ‘Puaka’ Fitnah Isteri Caprice Berzina!

Melalui laman Instagram penyanyi rap, Caprice, dia meluahkan rasa kesal apabila seorang wanita yang tidak dikenali menabur fitnah dasyat mengenai isteri yang kini sedang hamil 5 bulan.

Disebalik berita gembira yang baru diumumkan semalam, komen negatif seakan-akan persoalkan anak dalam kandungan itu bukan milik Caprice sememangnya menguriskan hati isteri, Farra Inalis.

Advertisement

Terima kasih buktikan seorang macam Mondy yang bertattoo jauh beza lebih baik daripada seorang yang nampak sopan.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Ariz Ramli (@capricedaddycap)

Bukan saja Caprice dan isteri berasa kesal dengan komen jijik ‘akak’ tersebut, bahkan netizen yang membaca juga berasa berang melihat tindakannya membuat fitnah sesuka hati.

komen

komen

Sekadar info, Caprice mengumumkan isteri, Farra Inalis sedang hamil lima bulan semalam, tetapi disebabkan komen berbaur fitnah itu timbul, dia membuat keputusan untuk padam posting berita gembira itu dari laman Instagramnya.

zarina anjoulie caprice
9 months ago

"Of Course Cap Jadi The First One 'Menggeletis' Nak Handle Kes Ni!" - Zarina Anjolie Ulas Isu Ebit Lew & Mondy

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : Instagram

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Loading...