Written by Bella | November 5th, 2019

Dilanda dengan dugaan besar dalam hidupnya kini, pelakon Sharnaaz Ahmad dilihat banyak mencurahkan isi hatinya di media sosial. Menerusi akaun Twitter baru-baru ini, Sharnaaz memuat naik persoalan tentang individu yang suka menganiaya orang lain.

sharnaaz ahmad

Dia ada kalanya merasa hairan mengapa Tuhan tidak menurunkan bala kepada golongan tersebut. Mungkin apa yang berlaku ada asbab tersendiri, ingin mengajar kita untuk redha serta belajar daripada kesilapan manusia yang kejam itu sekiranya ditimpa dugaan ataupun dianiaya.

Status yang penuh dengan maksud mendalam dan tersirat itu mendapat pelbagai reaksi daripada netizen. Tidak pasti apa yang Sharnaaz cuba sampaikan, namun rata-rata netizen bersetuju dengan pendapatnya itu.

sharnaaz ahmad panas baran

Malah, ada juga individu yang sempat menasihati Sharnaaz jangan pernah melayan golongan yang penuh hasad dengki itu. Sebaliknya, aktor itu harus mengubah sikapnya terlebih dahulu yang sebelum ini dikenali sebagai seorang yang lantang bersuara.

sharnaaz ahmad

Komen tersebut kemudian mendapat maklum balas daripada Sharnaaz yang mengucapkan terima kasih atas nasihat yang diberikan kepadanya.

sharnaaz ahmad Terdahulu, Sharnaaz meluahkan rasa sedih apabila terlepas melihat perkembangan terkini anaknya, Jebat Jayden. Tidak dapat melihat saat-saat paling bermakna Jebat belajar berjalan di depan matanya sendiri.

Sumber Berita : Astro Gempak

7 responses to Buanglah Sikap Dahulu, Yang Selalu Marah-Marah Orang Lain – Netizen Nasihat Sharnaaz Ahmad

  1. Kamal says:

    Sejak dia ada anak nampak berubah sikit..

  2. wekkkkkkk says:

    kadangkala bila berlaku “perkara” pada diri sendiri, di situlah anda akan terfikir, apakah yang telah saya lakukan selama ini, adakah org telah mmberi sumpah kepada diri kita, sbb tu kita jgn aniyai atau menzalimi org lain..walaupun kau mewakili org lain..berilah nasihat, bicara yg baik lebih baik dari berlaku kasar.

  3. Anonymous says:

    shahnaz pun dh harap family lopak ni dpt bala…. haaaa skrg padan muka merasa punca ramai dh wish family lopak ni dpt bala sejak sblm kawin dulu… tau pun xleh tahan dgn perangai puaka & mulut puaka diorg.. rasakan!..

  4. biarbetik says:

    Engkau pon pandai2 aja

  5. Ttkm says:

    Aku cuma nk kata Jebat untung dpt bapa yg fight utk diri dia.

  6. nana says:

    ni salah sorg artis yg blh terima kekurgn diri. syabas bang !

  7. hmmmmmmmmm says:

    ALHAMDULILLAH
    jom sama2 kita muhasabah insya Allah semua beroleh keberkatan……….

Tinggalkan Komen Anda Di Sini