Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Bosan Kuarantin Di Rumah, Hari-Hari Suami Batalkan Wuduk Eyra Hazali

eyra hazali suami

Pelakon Eyra Hazali mencuri tumpuan ramai apabila berkongsi momen manis bersama suami tercinta, penjaga gol Johor Darul Ta’zim, Muhammad Haziq Nadzli, ketika mereka sedang menjalani tempoh Perintah Kawalan Pergerakan (PKP).

eyra hazali suami

Advertisement

Terlalu bosan terperap di rumah sepanjang tempoh kuarantin, Eyra berkata Haziq sering mengusiknya.

eyra hazali suami

Ramai yang terhibur dengan keletah pasangan ini dan rata-rata netizen memuji mereka sangat manis bersama. Memang cemburu habis individu bujang di luar sana dengan saat bahagia dan romantis mereka.

eyra hazali suami batalkan wuduk eyra hazali eyra hazali suami

Ketika tempoh kuarantin inilah pasangan suami isteri boleh mengambil peluang untuk menikmati momen bulan madu di rumah. Barulah hubungan lebih erat dan bertambah rasa cinta dan kasih sayang. Betul tak?

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

14 Comments

  1. Abg malek

    March 26, 2020 at 9:29 am

    Bini abg suka main lempang2 …banyak kali abang tewas dlm game tu…tangan bini abg beso…x aci…mcm hari tu abang kena lempang tetiba lepas basuh baju dia abang bangun dlm parit umah jiran abang.kasih sayang tetap utuh

  2. Anonymous

    March 26, 2020 at 8:36 am

    Lain macam berita ni

  3. Kaka

    March 25, 2020 at 9:50 pm

    Geli aje ni pun nak citer kat org..

  4. Anonymous

    March 25, 2020 at 8:02 pm

    Kesian nara, kemaruk readers.

  5. Anonymous

    March 25, 2020 at 7:32 pm

    Kesian..penulisan seorang yg jahil berlagak berilmu

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top
x
Puasa Barakah Bersama