March 25th, 2020

Pelakon Eyra Hazali mencuri tumpuan ramai apabila berkongsi momen manis bersama suami tercinta, penjaga gol Johor Darul Ta’zim, Muhammad Haziq Nadzli, ketika mereka sedang menjalani tempoh Perintah Kawalan Pergerakan (PKP).

eyra hazali suami

Terlalu bosan terperap di rumah sepanjang tempoh kuarantin, Eyra berkata Haziq sering mengusiknya.

eyra hazali suami

Ramai yang terhibur dengan keletah pasangan ini dan rata-rata netizen memuji mereka sangat manis bersama. Memang cemburu habis individu bujang di luar sana dengan saat bahagia dan romantis mereka.

eyra hazali suami batalkan wuduk eyra hazali eyra hazali suami

Ketika tempoh kuarantin inilah pasangan suami isteri boleh mengambil peluang untuk menikmati momen bulan madu di rumah. Barulah hubungan lebih erat dan bertambah rasa cinta dan kasih sayang. Betul tak?

14 responses to “Bosan Kuarantin Di Rumah, Hari-Hari Suami Batalkan Wuduk Eyra Hazali”

  1. Abg malek says:

    Bini abg suka main lempang2 …banyak kali abang tewas dlm game tu…tangan bini abg beso…x aci…mcm hari tu abang kena lempang tetiba lepas basuh baju dia abang bangun dlm parit umah jiran abang.kasih sayang tetap utuh

  2. Anonymous says:

    Lain macam berita ni

  3. Kaka says:

    Geli aje ni pun nak citer kat org..

  4. Anonymous says:

    Kesian nara, kemaruk readers.

  5. Anonymous says:

    Kesian..penulisan seorang yg jahil berlagak berilmu

Tinggalkan Komen Anda Di Sini