October 10th, 2019

Lama juga kita tidak mendengar sebarang berita mengenai Datuk Seri Aliff Syukri dan isterinya, Datin Seri Nur Shahida. Umum mengetahui pasangan ini sedang menanti kelahiran cahaya mata mereka yang ke 5.

rumah tangga aliff syukri bermasalah

Namun, sejak kebelakangan ini mereka jarang dilihat bersama dan hanya memuat naik luahan sedih menerusi akaun Instagram masing-masing. Seakan menggambarkan masalah berlaku di dalam rumah tangga.

Luahan sedih Aliff Syukri dan isteri

rumah tangga aliff syukri bergolakdaitn nur shahidaaliff syukri

Bonda Rozita beri bayangan rumah

tangga Aliff Syukri bermasalah?

bonda rozita ibrahim

Menguatkan lagi dakwaan tersebut,  Bonda Rozita Ibrahim seakan mengiyakan rumah tangga anak dan menantunya itu memang sedang menghadapi masalah.

bonda rozita ibrahim beri bayangan rumah tangga aliff syukri bermasalahaliff syukri cerai

Menurut Bonda Rozita, Aliff telah memarahi isterinya kerana ‘banyak ragam’  disebabkan Shahida yang sedang hamil menolak untuk terlibat sama dalam penggambaran bagi saluran YouTube TV Oh Abang Kosmetik.

aliff syukri rumah tangga aliff syukrialiff syukri Sedangkan lidah lagi tergigit, ini kan pula suami isteri. Setiap pasangan yang berkahwin pasti akan melalui ujian berbeza dalam rumah tangga, tidak dapat elak daripada perselisihan faham dan sebagainya. Namun, ia boleh diperbaiki dengan toleransi dan penuh kesabaran, jangan mudah putus asa mempertahankan mahligai yang dibina. Sama-sama kita doakan yang baik-baik buat Aliff dan isterinya.

20 responses to “Bonda Rozita Ibrahim Beri Bayangan Rumah Tangga Aliff Syukri Bermasalah?”

  1. Anonymous says:

    ???

  2. Sajat says:

    Korang jgn tertipu, depa dah setting semua lakonan ni, nak view dlm YouTube then Google bayar ratus ribu sebulan.. Korang dpt ape??? Ha3

  3. minah jambu say NO to drugs says:

    ape masalah datok aliff ngan isteri dia? minah jabu tengok okkk hepiii je..

  4. Anonymous says:

    sebenarnya tak heran pun. dah agak berlaku jg sbb datin nmpk sgt tak suka apa yg DAS ni buat. DAS ni gila glamour. semua benda nak tayang. lepas tu tak boleh terima org kritik dia nda pandai nyanyi tapi gigih jg. sampai marah2 org yg kritik dia. faz, fattah org kutuk tdk pandai nyanyi tdk jg meroyan teruk mcm dia. datin tu mngkn dah penat dah nak hadap karenah laki dia yg tak hbs2 nak glamour. klu berpisah DAS yg rugi sbb datin bersama dgn dia sblm semua yg ada skrng wujud. lgpun sapa blh tahan perangai pondan begitu. apapun hrp mereka berdua dpt selesaikan dgn baik.

  5. Pakiu Alif says:

    sekali gimik marketing anak beranak dgn bini.
    mcm tak biase plak alif ni ha

Tinggalkan Komen Anda Di Sini