July 20th, 2010

gelang ac mizal

Kami bukan nak kondem AC Mizal atau mana-mana artis yang buat business. Kami suka dan kami sangat berbangga sebab kebanyakkannya semua maju-maju belaka. Tapi berdasarkan gambar di atas, ada kemungkinan ke gelang AC Mizal nie tak berfungsi seperti yang digembar-gemburkan?

Kami dari dulu lagi dah pelik sikit sebab takkanlah pakai gelang je dah boleh meningkatkan kecergasan. Hebat gak kalau ada gelang macam tue. Apa pendapat anda? Betul ke apa yang ditulis oleh orang kat atas tue? Atau sememangnya produk gelang AC Mizal nie mengarut?

Oh ye sebelum terlupa, pesanan buat AC Mizal dan mana-mana laki yang pandai ceraikan bini diorang. Sila jangan lupa bagi nafkah kat bini dan anak anda. Kata duit banyak, takkan nafkah pun payah nak bagi. Aih ~~

P.S: Tengok gambar panda yang comel nie lagi dapat tingkatkan kecergasan kot.


Comments are closed.

Loading...