Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Boleh Percaya Ke Dengan Gelang AC Mizal Nie?

gelang ac mizal

Kami bukan nak kondem AC Mizal atau mana-mana artis yang buat business. Kami suka dan kami sangat berbangga sebab kebanyakkannya semua maju-maju belaka. Tapi berdasarkan gambar di atas, ada kemungkinan ke gelang AC Mizal nie tak berfungsi seperti yang digembar-gemburkan?

Kami dari dulu lagi dah pelik sikit sebab takkanlah pakai gelang je dah boleh meningkatkan kecergasan. Hebat gak kalau ada gelang macam tue. Apa pendapat anda? Betul ke apa yang ditulis oleh orang kat atas tue? Atau sememangnya produk gelang AC Mizal nie mengarut?

Advertisement

Oh ye sebelum terlupa, pesanan buat AC Mizal dan mana-mana laki yang pandai ceraikan bini diorang. Sila jangan lupa bagi nafkah kat bini dan anak anda. Kata duit banyak, takkan nafkah pun payah nak bagi. Aih ~~

P.S: Tengok gambar panda yang comel nie lagi dapat tingkatkan kecergasan kot.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top