Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

“Bila Saya Dah Tak Ada, Rindu Boleh Tengok Dia..” Saling Tak Tumpah, Jasmin Hamid Kongsi Foto Adik Perempuannya

Pelakon Jasmin Hamid diakui jarang tampil berkongsi mengenai hal-hal melibatkan keluarga dan peribadi kepada umum.

Namun, baru-baru ini Jasmin Hamid dilihat ada memuat naik beberapa keping foto bersama adik perempuannya yang hampir seiras dengan raut wajah pelakon itu menerusi ruangan Instagram miliknya.

Advertisement

Malah, pelakon senior itu juga sempat memberikan pesanan kepada peminat di luar sana supaya menatap wajah adiknya itu jika rindu atau teringat ketika dia sudah tiada lagi di dunia ini.

View this post on Instagram

One and only.. Adik perempuan saya.. Sama kan? Masa saya muda belia, saling tak tumpah macam muka adik saya.. Cuma muka dia lagi runcing, muka saya bulat.. Badan pun runcing sama je.. Dah nama pun adik beradik.. Jangan compius tau.. Bila saya dah tak ada nanti, bila rindu kat saya.. Boleh la tengok muka adik saya.. @missjaegerbomb . . Hebat Bukan?

A post shared by jasminhamid (@jasminhamidjh) on

“One and only. Adik perempuan saya. Sama kan? Masa saya muda belia, saling tak tumpah macam muka adik saya. Cuma muka dia lagi runcing, muka saya bulat. Badan pun runcing sama je. Dah nama pun adik beradik. Jangan confuse tau. Bila saya dah tak ada nanti, bila rindu kat saya, boleh la tengok muka adik saya @missjaegerbomb..”

Advertisement

Rata-rata peminat dan juga rakan artis turut tidak menyangka bahawa pelakon ini mempunyai saudara perempuan yang hampir seiras.

View this post on Instagram

Lina… Lina.. #deritauntukbahagia Hebat Bukan?

A post shared by jasminhamid (@jasminhamidjh) on

Sering menggunakan tagline ‘Hebat Bukan?’, Jasmin Hamid kini difahamkan sedang sibuk menjalani penggambaran drama bertajuk Derita Untuk Bahagia yang bakal ditayangkan tidak lama lagi.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top
x
Puasa Barakah Bersama