“Bila Dah Berpunya Terus Nampak Muka Awam..” – Graduan Iras Zamani Umum Dah ‘Taken’, Para Gadis Kecewa

Hiburan

“Bila Dah Berpunya Terus Nampak Muka Awam..” – Graduan Iras Zamani Umum Dah ‘Taken’, Para Gadis Kecewa

Memandangkan sekarang merupakan musim graduasi bagi para graduan, ramai yang berkongsi video graduasi mereka sebagai kenangan. Namun tular pula seorang pemuda bernama Fahd di laman TikTok baru-baru ini hingga meraih hampir 6 juta penonton.

Oleh kerana memiliki wajah yang tampan dalam video yang dimuat naiknya itu, berduyun-duyun netizen terutamanya para wanita yang membanjiri ruangan komen video berkenaan.

Advertisement

Bila kata dah berpunya terus nampak dia muka awam je.

Kenapa muka macam Zamani pulak ni.

Maaf nak tanya, dia ni viral sebab apa?

@mstarmalaysia Walaupun apa yang jadi, hidup tetap diteruskan… ibarat naik bas rapid ketika jem, walaupun stress macam mana pun, tetap sampai ke destinasi dengan selamat. @myrapidkl #fadhistaken #fahd ♬ original sound – mStar Official

fadhSumber : TikTok  

Sejurus video wawancara Fahd ini dimuat naik oleh sebuah portal, ramai terkejut ketika dirinya mengumumkan bahawa dia telah pun mempunyai seseorang yang berjaya memikat hati. Kerana itu, rata-rata gadis berasa kecewa dan berseloroh muka pemuda ini terus berubah menjadi muka awam ketika telah berpunya, ujar mereka.

Tak sampai di situ sahaja, ada juga netizen yang mempersoal asal usul sebab Fadh ini tular di media sosial hingga dipanggil oleh stesen radio untuk ditemu bual. Kata Fahd, dia sendiri terkejut dengan respon positif orang ramai terhadapnya. Tetapi pada masa yang sama, dia bersyukur kerana telah membuka lebih banyak peluang untuk dirinya.

amir ahnaf
3 months ago

"Jangan Agungkan Muka 'Pretty Boys', Kalau Kau Maki Melayu Siapa Lagi Nak Sokong Melayu!" - Amir Ahnaf

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : Portal

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Loading...