Written by AbangNara | November 24th, 2010

yuna bercinta dengan qi

Terasa puitis semacam apabila kami menulis tajuk entri di atas. Sekali-sekala mengaplikasikan Tak salah rasanya untuk sekali sekala mengaplikasikan teknik penulisan yang di ajar di sekolah dulu.Berita terhangat yang baru kami dapat terima, Yuna dan Qi Qushairi kini dalam proses untuk menguntum cinta di dalam hati masing-masing. Kata Yuna:-

[note]Bercinta itu satu perkataan yang agak kuat sedangkan hubungan kami baru dalam peringkat awal untuk kenal antara satu sama lain. Buat masa ini saya tidak nafikan kami memang rapat, tetapi untuk mengklasifikasikan kami sebagai pasangan yang bercinta rasanya itu terlalu awal. [/note]

Kami suka dan sokong hubungan Yuna dan pelakon Blogger Boy, Qi Qushairi ini. Selama ini Qi pun tak pernah ada kontroversi buruk yang melanda dirinya, Clean. Jadi memang sangat sesuai dengan imej bersih Yuna. Orang kata kedua-duanya clean dan lebih mementingkan prestasi kerja. Tak gitu?

Kami percaya Yuna dan Qi tidak akan melakukan sesuatu yang bodoh seperti dilakukan oleh seorang pelawak popular baru-baru ini. Jangan kerana satu perbuatan buruk menyebabkan segala imej bersih yang dibawa selama ini hancur berderai. Senang cerita, kalau bercinta tue silalah dengan lagu Kalau Berpacaran.

Apa pun good luck and all the best to Yuna dan Qi. Bercinta-bercinta jugak, kerja tue jangan lupa buat. Hehehe. Sumber dari Kosmo.

Update: Maafkan kekhilafan Abang Nara. Rupanya Qi ini tidaklah sebersih yang disangka. Dia ada kisah silamnya yang tersendiri. Boleh baca di ruangan komen. Terima kasih kepada semua yang mengingatkan Abang Nara. You guys the best!!!

Comments are closed.