Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

“Biasanya Orang Bersinar Ni, Ramai Orang Dengki..” Sajat Tampil Beri Sokongan Penuh Buat Neelofa

Pengasas kosmetik penuh kontroversi, Muhammad Sajjad Kamaruzzaman atau lebih dikenali sebagai Sajat tampil menyatakan sokongan penuh buat selebriti terkenal, Noor Neelofa.

Ujar Sajat, dia merasakan Neelofa sebagai seorang individu yang kuat dan tabah meskipun terhimpit dengan pelbagai isu dan kontroversi.

Advertisement
SajatSumber : Instagram Nur Sajat  

Sajat dilihat telah berkongsikan mengenai perkara itu menerusi sebuah hantaran di Instagram Storynya di mana dia turut memuji Neelofa kerana tidak pernah melihat figura itu mencaci dan mengata orang lain.

IG Nur SajatSumber : Instagram Nur Sajat  

“Wanita sangat kuat walaupun banyak yang orang kecam beliau, biasanya orang bersinar ini, pasti ramai yang dengki..saya tak pernah tengok beliau mengata orang malah dia sangat buat hal diri sendiri saja..”

Tulis Sajat lagi, dia juga merindukan saat bertentang mata dengan Neelofa kira-kira enam tahun yang lalu dan akan sentiasa menyokong pengusaha tudung jenama Naelofar itu.

“Sis! We are always support you. Hidup Neelofa!” tulisnya lagi.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

5 Comments

  1. Anonymous

    May 24, 2021 at 9:25 am

    nampak sgt kau seorang yg loser bila yg backup kau abg sajat atau suhaimi saad… lol
    yg x tau gst jgn cakap lah..

  2. anon

    May 21, 2021 at 3:18 pm

    geng mawar sama bengap

  3. sajad is bapok

    May 21, 2021 at 3:02 pm

    p blah la bapok. sibok lak. hg tu bleh p dok israhell. hariam mnyibok.

    • Intan

      May 21, 2021 at 5:20 pm

      kenapa penyokong dia semua macam…
      mawar gst
      sohai flatearth
      sajat bapok
      lobenak
      sesuai segeng

  4. Antiisrael

    May 21, 2021 at 12:46 pm

    Tak payah nk sibukla sajad. Kau tu balik sini. Hadap dulu undang2. Neelofa tu busuk2 pun dia berani hadap undang2. Xlari. Kental. Kau jantan pun lari. Adoi. Memalukan geng2 adam betulla

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...
To Top