“Biasalah Budak Bergaduh..” – Bapa ‘Classmates’ Campur Tangan Pukul Murid Tahun Tiga Hingga Cedera

Hiburan

“Biasalah Budak Bergaduh..” – Bapa ‘Classmates’ Campur Tangan Pukul Murid Tahun Tiga Hingga Cedera

Gempar satu berita yang membuatkan ramai terkejut apabila satu insiden yang melibatkan seorang murid tahun tiga alami kecederaan di kepalanya hingga berdarah akibat campur tangan seorang bapa rakan sekelasnya.

Terbaharu, di platform Twitter terdapat seorang wanita memaklumkan bapa murid yang memukul itu masih belum ditahan oleh pihak yang berkuasa.

Advertisement

Difahamkan juga, murid yang dipukul itu merupakan anak buahnya dan sememangnya berasa terkilan atas yang terjadi keatasnya.

budak cedera sebab bapa rakan kelas pukul

Dalam pada masa yang sama, wanita turut memberitahu hal yang terjadi tidak seharusnya jadi seteruk itu kerana ia boleh di selesaikan dengan cara baik memandangkan murid-murid itu hanya bergaduh sesama sendiri.

Dia juga menjelaskan kepada umum bahawa anak buahnya bukanlah pembuli seperti yang dikatakan oleh ramai.

budak cedera sebab bapa rakan kelas pukul

Kejadian berlaku disebabkan adanya perselisihan faham antara mangsa dan anak yang memukul mangsa tersebut sekitar jam 1 petang, semalam.

Apabila bapa murid itu datang, anaknya mengadu ditampar oleh mangsa, lalu memukul mangsa hingga dirinya cedera seperti itu.

Selain itu, kami kongsikan artikel trending pada pautan di bawah.

motosikal
7 bulan lalu

(VIDEO) "Orang Lain Yang Kena.."- Tak Sempat Tekan 'Brek', Penunggang Motosikal 'Naik Angin' Pada Kereta Lancer

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : Twitter

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...