Biarpun Hamil Enam Bulan, Ernie Zakri Tekad Beri Persembahahan Terbaik

Hiburan

Biarpun Hamil Enam Bulan, Ernie Zakri Tekad Beri Persembahahan Terbaik

Penyanyi Ernie Zakri yang kini hamil enam bulan mengharapkan agar persembahannya berjalan lancar pada Konsert Patriotik Tanah Airku di Istana Budaya malam ini.

1 bulan lalu

"Macam Terlupa Tengah Hamil" - Terus Aktif, Ernie Zakri Alami Masalah Kesihatan

Advertisement

Menurut Ernie, dia mengakui cara persembahannya agak berbeza daripada kebiasaan selepas menjalani proses latihan selama tiga hari tetapi dia tetap akan mencuba lakukan yang terbaik.

Selama tiga hari menjalani latihan, saya sentiasa berjaga-jaga kerana mudah berasa penat walaupun turutan saya menyanyi sudah disusun cantik.

Isteri kepada penyanyi Syamel itu juga memaklumkan yang dia tidaklah rasa teruk atau tidak boleh menyanyi langsung.

Tambah Ernie lagi, dia memerlukan rehat yang cukup memandangkan sudah berbadan dua dan dia amat beruntung kerana pihak produksi memberikan layanan yang terbaik kepadanya.

Pihak produksi juga turut memberikan Ernie kelonggaran seperti tidak berada terlalu lama ketika proses latihan berlangsung.

Ernie Zakri

Saya juga bersyukur selama tiga hari proses latihan, aspek pemakanan juga dijaga rapi.

Ernie atau nama sebenarnya Nur Ernie Shahirah Zakri turut memberitahu yang dia sejujurnya sudah tidak sabar untuk bertemu peminat selepas sekian lama tidak kembali bekerja.

Sekadar info, Konsert Patriotik Tanah Airku tersebut turut menampilkan persembahan daripada Syamel, Aina Abdul dan Fitri Hiswandy.

Jangan lupa ‘Like’ dan ‘Follow’ Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...