February 13th, 2020

Lumrah pasangan yang baru melayari bahtera rumah tangga, pasti semuanya indah belaka. Setiap saat terasa begitu romantis dan manis, ingin dibelai manja. Begitulah juga dengan penyanyi dan pelakon Elly Mazlein bersama suami , Mohamad Azlan.

Ingin berkongsi kebahagiaannya bersama peminat, baru-baru ini Elly ada memuat naik video memaparkan aksi manja suami tercinta mencium tengkuknya.

Bagaimanapun, ada seorang netizen atau “Mak Cik Bawang” yang kurang senang dengan gelagat mereka suami isteri. Boleh tahan juga kecaman yang dilemparkan kepada Elly.

“Cukup-cukuplah cerita kahwin kau”

suami cium elly mazlein

“Biarlah suami nak cium, lama tak merasa” – Elly Mazlein

Tidak mudah melatah dengan kecaman dilemparkan Elly memuat naik satu video membalas semula segala kutukan dan sindiran. Dia membalasnya dengan lawak jenaka sehingga mencuit hati netizen, siap dalam loghat Perak dan Kelantan.

Elly berkata, cercaan dan komen negatif tersebut langsung tidak memberi kesan kepadanya.

Difahamkan, selepas isu tersebut menjadi viral, individu yang mengecam Elly tampil memohon maaf dan berasa kesal dengan tindakannya.

Kredit Foto : Faridism Production


6 responses to “Biarlah Suami Nak Cium, Sudah Lama Teman Tak Merasa – Elly Mazlein”

  1. Anonymous says:

    wau………..pom..pom…..aku suka…ingatkn kenangan masa dulu..?

  2. Aida Musa says:

    Itulah, sudah-sudah lah pompom weiii. sudah-sudah sebut benda yang lepas pun. Romantis tu simpan sendiri. Sejak dia buat review pakai selendang cakap perak tu, macam over pulak nampak. Segan la sikit dengan family inlaw tuu .. nothing to prove to people, just enjoy your life

  3. unknown says:

    hahahaha i luv her so much

  4. jemah says:

    hahaha dia bkn gedik sje dibuat2. sudahnye dia blh je sergah cm singe. hahahah layan jela. xyh dok penin dah aihh

  5. korok says:

    bkn x blh tayang pompom…org tau ko tgh bahagia tp bahagia tu x perlu nak tayang…nak2 laki ko hensem muda…byk penyondol kat luar tu

Loading...