“Biarlah Saya Mengalah…” – Iqbal & Vida Berbaik Selepas Setahun Tak ‘Contact’ Tapi Netizen Kata ‘Marketing’?

Trending

“Biarlah Saya Mengalah…” – Iqbal & Vida Berbaik Selepas Setahun Tak ‘Contact’ Tapi Netizen Kata ‘Marketing’?

Selepas satu tahun tidak berhubungan dengan bekas majikan yang juga bekas kekasihnya, penyanyi dan usahawan Iqbal Zulkefli seperti memberi ‘hint’ dia dan Dato Seri Vida sudah berbaik.

Menerusi sebuah video dimuat naik olehnya di Instagram, Iqbal berkata kali terakhir mereka bercakap adalah pada September tahun lalu.

Advertisement

Jelasnya lagi, dia mahu mengalah dan tidak kisah dimarahi asalkan mereka berdua tidak hidup bermusuhan.

Bukan itu saja, Iqbal turut menafikan dakwaan bahawa video tular mereka berdua baru-baru ini bukanlah satu ‘marketing’ atau ‘drama’ yang dirancang.

Ada yang ingat ini drama buat-buat? Untuk marketing? Tidak sama sekali.”

Iqbal turut berkata dia akan menerima apa saja komen tentang hal ini, tidak kira baik mahu pun buruk dengan hati yang terbuka.

Terdahulu, rakaman video menunjukkan mereka berdua berjumpa tular dan reaksi Iqbal serta Dato Video menerusi rakaman itu dikatakan hanya sandiwara untuk content semata-mata.

4 bulan lalu

(VIDEO) "Dah Getback Ke?" - DSV & Iqbal Dilihat Mesra Saling Berbalas-Balas Nyanyian

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : Instagram

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...