Biarlah Saya Cari Pasangan Di Jannah – Jimmy Shanley

Hiburan

Biarlah Saya Cari Pasangan Di Jannah – Jimmy Shanley

Pastinya orang yang paling kecewa dengan penceraian yang berlaku ini ialah tuan punya badan sendiri, Jimmy Shanley. Jimmy mengakui dia terpaksa mungkir janji dengan ibu mertuanya, Datin Muniroh Kassim supaya tidak sesekali menceraikan anaknya. Memang jodoh mereka sudah tertulis sampai di sini sahaja.

jimmy shanley

Advertisement

Buat masa ini, nampaknya Jimmy masih tidak berfikir untuk mencari pengganti. Ini berdasarkan kata-katanya selepas keluar daripada mahkamah semalam:-

Nak buat macam mana, minat masing-masing berbeza, hobi pun tak sama, biarlah saya cari pasangan di Jannah

Untuk makluman, permohonan hadanah iaitu hak jagaan anak yang difailkan Jimmy di mahkamah tinggi akan diteruskan untuk perbicaraan. Buat masa ini, anak mereka berada di bawah jagaan Suhaila dengan Jimmy diberikan hak untuk melawat bila-bila masa sahaja. Semoga prosiding untuk kes ini tidak berpanjangan dan kata muafakat dapat dicapai secepat mungkin. Sama-sama kita doakan.

P.S: Perubahan Hong Kong daripada 1920 sehingga kini.

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

50 Comments

  1. Raja minah jambu 24jam mengadap computer merah biru sama aje original

    October 11, 2012 at 5:58 pm

    orang macm jimmy ni bagos kasi dia kawin ngan minah selubong je pasti tkde ape2 yg berlaku kan..

  2. marina

    October 11, 2012 at 4:24 pm

    eloklah jimmy jaga anak perempuan dia tu..kang x pasal2 suhaila kahwin lagi bila zahra tu dah besar x pasal2 jd mangsa rogol ayah tiri pulak..elok anak perempuan yg ibu bapa dah bercerai ni elok duduk dgn ayah kandung dia..nanti x ada la byk kes2 sumbang mahram ni

  3. oct1883

    October 11, 2012 at 4:16 pm

    jimmy.. kat malaysia ni ramai yang nak.. :”>

  4. alhamduillah

    October 11, 2012 at 4:10 pm

    Syukur akhir berpisah juga. Mmg Allah tak suka umat dia bercerai tapi kalau jln yg terbaik itu cerai sebaik2nya cerai. kalau diteruskan akan makin berdosa semua pihak. Sdgkan pasangan yg dah bernikah selama 18 or 20 tahun boleh bercerai kerana tak kefahamana, apa lagi yg masih baru. sebenarnya dalam rumah tangga perlu banyak pengkorbaan. if perwatakaan dan hobi kita contrast salah seorg kena mengalah ikut whose hobi yg tak tentangan dgn syarak.

  5. yolah tu

    October 11, 2012 at 1:31 pm

    masalahnya JS, ko buat statement mcmni, ko ni masuk Jannah ke nanti..?? wekkk

    • Anonymous

      October 11, 2012 at 1:43 pm

      setiap orang yang beriman kepada Allah walau sebesar mana pon kesalahannya..walau neraka manapun balasannya..di penghujung destinasi tetap akan dimasukkan ke dalam syurga..ko tak pernah dengar pasal tuh ke?

    • xyara

      October 11, 2012 at 2:38 pm

      Siapalah kita nak cakap orang ni masuk Jannah, orang tu tak masuk Jannah. Allah itu kan Maha Pengampun :) Lagi pula, kan elok JS memasang impian nak ke Jannah :))

Loading...