Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Biar Apa Orang Kata, Saya Redha – Aliff Syukri

Bukan kali pertama terpalit dengan kontroversi dan dikecam, Datuk Seri Aliff Syukri menerusi muat naik terbaru beliau di akaun Instagram berkata beliau redha dengan segala kritikan dan percakapan orang tentang dirinya.

Advertisement

Status itu dipercayai berkaitan dengan tindakan ‘gimik’ tidak menjadi beliau serta kelancangan mulutnya sehingga menimbulkan kemarahan orang ramai ketika mempromosikan produknya di GV 5 semalam.

Bagaimanapun, masih ada netizen yang menganggap status tersebut hanya sebahagian ‘drama’ Aliff untuk meraih simpati dan publisiti. Mereka tidak mengerti mengapa Aliff masih lagi pura-pura merasa dirinya tidak bersalah.

Rata-rata netizen berharap Aliff selepas ini akan lebih berhati-hati sebelum bercakap dan tidak lagi mengguris perasaan orang lain. Terdahulu, Datuk Fazley Yaakob juga ada menegur Aliff dan menggesanya supaya memohon maaf.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

24 Comments

  1. muahhh

    November 6, 2018 at 7:49 am

    `…kenapa org lain buat xde issue..`

    jgn jd x bijak..xperlu ikot org..jga diri..jga percakapan..x jd la issue..kbai

  2. Abah kau

    November 6, 2018 at 4:01 am

    Kau memang undang penghinaan orang sebab perangai kau yang tak beradab tu. Kau ingat kau ada imuniti sebab kau kaya. Kau kaya sebab rakyat Malaysia masih takde kesedaran sebab masih beli barang sampah kau

  3. Petai

    November 6, 2018 at 1:08 am

    Selalu datuk ni tak guna otak bila berckp..main lajak jelh..bini pun ikut ikutan. Haiih..nmpk lh Bo Bo Bo lh..
    Belum dtg lg hidayah kat datuk ni..tunggulh giliran dia diaibkn org pulak..mcmana rasa..roda berputar laju je…

  4. Noname

    November 6, 2018 at 12:48 am

    Datin mmg selalu back up..wlu sentiasa terlepas ckp..n kurang ajar..

  5. Kedondong

    November 6, 2018 at 12:16 am

    Dia ni memang mulut laju dari otaknya. Tapi yg aku x sangka, bini dia pun sama backup dia. Kalau aku cakap anak dia hodoh apa perasaan diorang agaknya?

Loading...
To Top