Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Bertudung Tetapi Seakan Tidak Berpakaian, ‘Posing Maut’ Haneesya Hanee Dikecam

haneesya hanee

Sekali lagi nama Haneesya Hanee dihimpit kontroversi, nak buat macam mana kalau apa yang dia lakukan memang mengundang kepada isu hangat.

haneesya hanee

Advertisement

Kecoh apabila foto ‘posing maut’ gadis berusia 19 tahun itu mula viral di media sosial. Haneesya dilihat mengenakan tudung tetapi seakan tidak berpakaian.

haneesya hanee seksi

Aksi berani itu mengundang kemarahan serta kecaman daripada netizen yang menyifatkan tindakan Haneesya itu sudah melampau dan mempersendakan agama.

“Sungguh memalukan, persendakan

hukum Allah”

haneesya hanee dikecamhaneesya hanee

“Menyampah. Bila kena kecam

memekak pula”

haneesya haneehaneesya haneehaneesya haneeWow, memang berani dan yakin betul Haneesya. Namun, sebelum kita hendak terima sesuatu tawaran mungkin kena fikir dahulu baik-baik, jangan sampai timbul fitnah. Nanti kena kecam, diri sendiri juga yang terasa hati.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

25 Comments

  1. Anonymous

    October 10, 2019 at 8:45 am

    kalau ini tidak dikatakan menghina agama, makanya apa??? makin tenat budak2 ni

  2. Anonymous

    October 10, 2019 at 8:16 am

    Dahlah hitam… kaki kontroversi. Rembat je peluang je yg ada tapi tak kira kesan pada diri sendiri. Mak dia ni pun 2×5 bodoh benarkan anak dia posing gitu.

  3. Anonymous

    October 9, 2019 at 11:24 pm

    Macm tgh berak.pakai selipar jamban

  4. minah jambu say NO to drugs

    October 9, 2019 at 10:40 pm

    semua ni bodoh nak mampos tak tau beza shawl scaf ngan tudung..semua kepala hotak bedengong

  5. minah jambu say NO to drugs

    October 9, 2019 at 10:36 pm

    yg dia pakai tu bukan tudung la bongok bodoh korang ni semua..itu kan macm scaf aje untok tutop kepala nape goblok sangat ni !!

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top