October 9th, 2019

Sekali lagi nama Haneesya Hanee dihimpit kontroversi, nak buat macam mana kalau apa yang dia lakukan memang mengundang kepada isu hangat.

haneesya hanee

Kecoh apabila foto ‘posing maut’ gadis berusia 19 tahun itu mula viral di media sosial. Haneesya dilihat mengenakan tudung tetapi seakan tidak berpakaian.

haneesya hanee seksi

Aksi berani itu mengundang kemarahan serta kecaman daripada netizen yang menyifatkan tindakan Haneesya itu sudah melampau dan mempersendakan agama.

“Sungguh memalukan, persendakan

hukum Allah”

haneesya hanee dikecamhaneesya hanee

“Menyampah. Bila kena kecam

memekak pula”

haneesya haneehaneesya haneehaneesya haneeWow, memang berani dan yakin betul Haneesya. Namun, sebelum kita hendak terima sesuatu tawaran mungkin kena fikir dahulu baik-baik, jangan sampai timbul fitnah. Nanti kena kecam, diri sendiri juga yang terasa hati.


25 responses to “Bertudung Tetapi Seakan Tidak Berpakaian, ‘Posing Maut’ Haneesya Hanee Dikecam”

  1. Anonymous says:

    kalau ini tidak dikatakan menghina agama, makanya apa??? makin tenat budak2 ni

  2. Anonymous says:

    Dahlah hitam… kaki kontroversi. Rembat je peluang je yg ada tapi tak kira kesan pada diri sendiri. Mak dia ni pun 2×5 bodoh benarkan anak dia posing gitu.

  3. Anonymous says:

    Macm tgh berak.pakai selipar jamban

  4. minah jambu say NO to drugs says:

    semua ni bodoh nak mampos tak tau beza shawl scaf ngan tudung..semua kepala hotak bedengong

  5. minah jambu say NO to drugs says:

    yg dia pakai tu bukan tudung la bongok bodoh korang ni semua..itu kan macm scaf aje untok tutop kepala nape goblok sangat ni !!

Loading...