Written by Bella | October 9th, 2019

Sekali lagi nama Haneesya Hanee dihimpit kontroversi, nak buat macam mana kalau apa yang dia lakukan memang mengundang kepada isu hangat.

haneesya hanee

Kecoh apabila foto ‘posing maut’ gadis berusia 19 tahun itu mula viral di media sosial. Haneesya dilihat mengenakan tudung tetapi seakan tidak berpakaian.

haneesya hanee seksi

Aksi berani itu mengundang kemarahan serta kecaman daripada netizen yang menyifatkan tindakan Haneesya itu sudah melampau dan mempersendakan agama.

“Sungguh memalukan, persendakan

hukum Allah”

haneesya hanee dikecamhaneesya hanee

“Menyampah. Bila kena kecam

memekak pula”

haneesya haneehaneesya haneehaneesya haneeWow, memang berani dan yakin betul Haneesya. Namun, sebelum kita hendak terima sesuatu tawaran mungkin kena fikir dahulu baik-baik, jangan sampai timbul fitnah. Nanti kena kecam, diri sendiri juga yang terasa hati.

25 responses to Bertudung Tetapi Seakan Tidak Berpakaian, ‘Posing Maut’ Haneesya Hanee Dikecam

  1. Anonymous says:

    Dh la itam. Bodoh plak tu

  2. tak mo says:

    tak mo komen nnt kena saman

  3. Ms Pau says:

    kesian mahram dia kena tanggung dosa ..tp kalau dah tak kuasa apa nak kata..kubur memasing..

  4. bullshit says:

    jangan komen. nnt mak dia saman

  5. Anonymous says:

    kita doakan yang baik2 je..

  6. Bodoh Tu Simpan sekit says:

    Mak kau tak pose sekali ka ?? .

  7. Anonymous says:

    buat apa mak nk saman, mmg nyata mempermainkn islam..nasihat lah mkcik anak kau ni..

  8. rzszone says:

    dh laa hitam. pastu memalukan agama. puik dsar artis murahan

  9. Makcik says:

    Biarlah dia. Dia tahu hukum-hakam. Inilah produk baitulmal. Dia & 2 orang adiknya adalah penerima bantuan zakat persekolahan. Mak dia penerima bantuan bulanan zakat ibu tunggal. Masa muda² dulu mak dia memang sosial giler, dah tua ni baru berhijab. Bukan nak buka aib tapi ramai dah tegur. Dia pandai menjawab gunakan agama. Yang kes anak dia minum arak di kelab malam tu sebenarnya, mak dia yang ajar anak clubbing. Kononnya nak jadi sporting, buka tudung, bawa anak enjoy. Budak apalah tahu kan..sudah dibiasakan oleh parent so dia ingat benda tu biasa. Tapi mak dia kata di socmed, dia pukul & dah halau anak dia. Drama queen! Statement dia untuk tutup malu je padahal dia lah punca anak jadi macam ni. Kecik² lagi dah disuruh bekerja nak dapatkan tempat dalam industri seni. Kasihan anak.

  10. Conny says:

    Tak takut ALLAH kah

  11. Abg Black says:

    komen baik2 gais. nanti dia panggil mak dia buat report polis.

  12. Anonymous says:

    Apa saja yang penting duet

  13. anonymous says:

    ala korang kasi can la ,lagi setahun dua haus la dia ni tak de talent pun

  14. Anonymous says:

    artis ke dia.x pnh nmpk nyanyi or belakon pon

  15. Anonymous says:

    KORANG JGN KECAM..BIARLAH DIA NK BOGEL KE NK TUNJUK BULU KE NK TUNJUK PUTING HITAM DIA KE..AKU NASIHAT JGN KECAM NNTI MAK DIA SAMAN KORANG…KORANG ADA DUIT KE NK BAYAR SAMAN

  16. minah jambu say NO to drugs says:

    yg dia pakai tu bukan tudung la bongok bodoh korang ni semua..itu kan macm scaf aje untok tutop kepala nape goblok sangat ni !!

  17. minah jambu say NO to drugs says:

    semua ni bodoh nak mampos tak tau beza shawl scaf ngan tudung..semua kepala hotak bedengong

  18. Anonymous says:

    Macm tgh berak.pakai selipar jamban

  19. Anonymous says:

    Dahlah hitam… kaki kontroversi. Rembat je peluang je yg ada tapi tak kira kesan pada diri sendiri. Mak dia ni pun 2×5 bodoh benarkan anak dia posing gitu.

  20. Anonymous says:

    kalau ini tidak dikatakan menghina agama, makanya apa??? makin tenat budak2 ni

  21. Anonymous says:

    nanti dia cakap..itu bukan gambar saya kihkih

  22. hakak says:

    meluat plk dgn si hitam ni..

  23. korok says:

    cm org nak terberak…muka hodoh perangai bodoh…

  24. Anonymous says:

    mmg la kubur masing2 . Tpi cara dia tu tak kena .takkan sbb duit snggup brbogel . Snggup perlekehkn agama sndiri..betol la org kata akhir zaman islam dipndang hina .. Smoga kita doakn yg trbaik untk smua org ..

Tinggalkan Komen Anda Di Sini