May 13th, 2019

Apabila tiba bulan Ramadhan, ramai artis akan berhijab bagi menghormati bulan mulia ini. Antara artis tersebut ialah pelakon jelita Nur Fazura.

Setiap tahun pasti isteri kepada Fattah Amin itu akan menunaikan janji untuk tampil dengan imej sopan.

Meskipun hanya mengenakan tudung pada bulan Ramadhan sahaja, rata-rata netizen sering mendoakan agar satu hari nanti Fazura akan berhijab sepenuhnya. Malah, ramai akui beliau kelihatan lebih manis dan cantik.

Doakan yang baik-baik untuk Fazura, siapa tahu beliau selepas ini akan terbuka hati untuk kekal berhijab.


35 responses to “Bertudung Setiap Tahun Di Bulan Puasa, Netizen Puji Keayuan Fazura”

  1. aku bukan ustaz ustazah says:

    berhijab bukan di bulan Ramadhan sahaja. Berhijab ini adalah wajib bagi seorang wanita yang sudah akil baligh setiap masa kecuali dengan mahram. Bila memakainya di bulan Ramadhan seolah-olah memainkan agama. Semoga terbuka pintu hati untuk mengekalkan hijab tak kira artis atau sesiapa sahaja. selagi bernama manusia, kita tak lepas dari diuji. Hanya iman benteng kita semua. Moga Allah memberkati kita semua

    • Anonymous says:

      Sorry no sorry! Hijab is an oppression towards women. Thats a popular opinion. Kalau nak paksa jugak bertudung dgn alasan wajib pakai suka atau tidak bila dah akil baligh, tlg bg kebebasan utk org yg tak suka utk keluar islam! Jgn nak paksa2 org! Tak mintak pun utk lahir sbagai wanita muslim utk pakai tudung so tak perlu dipaksa2. Tak perlu ugut kalau mati gali kubur sendiri. Mati takda kesah kalau nk biar membusuk ke buang ke laut ke sbb masa tu da tak rasa apa! So jgn pepandai nak paksa org k! Butoh!

    • Gurl says:

      You go girl…#liberalmalaysia

    • Anonymous says:

      Lanji

    • anti liberal says:

      Jangan sombong sangat Anon 5:07pm. Kat akhirat nanti nangis air mata darah pon ko tak boleh tarik balik apa yg ko cakap tu kecuali ko bertaubat.

    • Anonymous says:

      Akhirat tu cerita rekaan untuk menakut-nakutkan org bodoh mcm ngkau la.

    • Tim says:

      Semoga one day kau trima hidayah..dulu aku pon liberal..jnis x solat..tpi hidup aku lngsng x tenteram..mudah depress…mroyan skit hati gn golongan agama..tpi one day aku kne ujian truk sgt..n Allah bukak pntu hati aku utk bertaubat..n aku dpt rse bezanye hdup aku now..Islam mmg agama benar..kalau kau start brubh .kau akn nmpk kesan die dlm hdup kau..kau akn rse dekatnye Allah gn kau..hati kau akn tenang redha..kau cube dulu bru kau rse bezanye..

    • Anonymous says:

      bawak mengucap dik..

    • Anonymous says:

      Nak mengucap tu takde hal sbb di bibir je mcm kita bercakap seharian. Tp hati mmg da takde ruang utk agama keganasan ni. Ramai je sebenarnya mmg atas ic je islam sbb undang2 bodoh msia yg tak bg keluar sedangkan convert masuk islam bole pula. Apa mslh nk paksa2 org. Pelik betul aku. Beragama atau tak tu tak penting. Yg penting berbuat baik sesama insan dan makhluk lain di muka bumi ni. Berbuat baik secara ikhlas bkn sbb nk kejar pahala. Takkan perkara simple cmni nk kena terang pjg lebar. Ada otak tu fikir la sdiri.

    • Anonymous says:

      Ko muslim ke? Kalo muslim, x kisah la…
      Sbb mampos nanti bertutup litup gak. LOL

  2. Anonymous says:

    Pombohong nak lakukan dan jual tudung je pun..
    Tak perlu munafik konon pakai tudung ikhlas.
    Memalukan org bertudung saja lepas tu pakai baju hingga paha saja
    Seluar nampak camel toe

  3. Anonymous says:

    kenapa mizz nina yang tiap hari bertudung tu tak di puji ayu?

  4. burit says:

    nothing to brag about. next?

  5. bong cit says:

    bulan puasa je ke…klo blh kekalkan terus la smpi bila2..umur bkn muda lagi…jgn main2kan agama..jap bukak jap pakai…ingat buat pahala bulan ramadhan je ke

Loading...