Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Bertudung Setiap Tahun Di Bulan Puasa, Netizen Puji Keayuan Fazura

Apabila tiba bulan Ramadhan, ramai artis akan berhijab bagi menghormati bulan mulia ini. Antara artis tersebut ialah pelakon jelita Nur Fazura.

Setiap tahun pasti isteri kepada Fattah Amin itu akan menunaikan janji untuk tampil dengan imej sopan.

Advertisement

Meskipun hanya mengenakan tudung pada bulan Ramadhan sahaja, rata-rata netizen sering mendoakan agar satu hari nanti Fazura akan berhijab sepenuhnya. Malah, ramai akui beliau kelihatan lebih manis dan cantik.

Doakan yang baik-baik untuk Fazura, siapa tahu beliau selepas ini akan terbuka hati untuk kekal berhijab.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

35 Comments

  1. aku bukan ustaz ustazah

    May 13, 2019 at 3:05 pm

    berhijab bukan di bulan Ramadhan sahaja. Berhijab ini adalah wajib bagi seorang wanita yang sudah akil baligh setiap masa kecuali dengan mahram. Bila memakainya di bulan Ramadhan seolah-olah memainkan agama. Semoga terbuka pintu hati untuk mengekalkan hijab tak kira artis atau sesiapa sahaja. selagi bernama manusia, kita tak lepas dari diuji. Hanya iman benteng kita semua. Moga Allah memberkati kita semua

    • Anonymous

      May 13, 2019 at 5:07 pm

      Sorry no sorry! Hijab is an oppression towards women. Thats a popular opinion. Kalau nak paksa jugak bertudung dgn alasan wajib pakai suka atau tidak bila dah akil baligh, tlg bg kebebasan utk org yg tak suka utk keluar islam! Jgn nak paksa2 org! Tak mintak pun utk lahir sbagai wanita muslim utk pakai tudung so tak perlu dipaksa2. Tak perlu ugut kalau mati gali kubur sendiri. Mati takda kesah kalau nk biar membusuk ke buang ke laut ke sbb masa tu da tak rasa apa! So jgn pepandai nak paksa org k! Butoh!

    • Gurl

      May 13, 2019 at 7:46 pm

      You go girl…#liberalmalaysia

    • Anonymous

      May 13, 2019 at 10:00 pm

      Lanji

    • anti liberal

      May 13, 2019 at 8:58 pm

      Jangan sombong sangat Anon 5:07pm. Kat akhirat nanti nangis air mata darah pon ko tak boleh tarik balik apa yg ko cakap tu kecuali ko bertaubat.

    • Anonymous

      May 13, 2019 at 10:56 pm

      Akhirat tu cerita rekaan untuk menakut-nakutkan org bodoh mcm ngkau la.

    • Tim

      May 14, 2019 at 2:41 am

      Semoga one day kau trima hidayah..dulu aku pon liberal..jnis x solat..tpi hidup aku lngsng x tenteram..mudah depress…mroyan skit hati gn golongan agama..tpi one day aku kne ujian truk sgt..n Allah bukak pntu hati aku utk bertaubat..n aku dpt rse bezanye hdup aku now..Islam mmg agama benar..kalau kau start brubh .kau akn nmpk kesan die dlm hdup kau..kau akn rse dekatnye Allah gn kau..hati kau akn tenang redha..kau cube dulu bru kau rse bezanye..

    • Anonymous

      May 14, 2019 at 7:39 am

      bawak mengucap dik..

    • Anonymous

      May 14, 2019 at 9:42 am

      Nak mengucap tu takde hal sbb di bibir je mcm kita bercakap seharian. Tp hati mmg da takde ruang utk agama keganasan ni. Ramai je sebenarnya mmg atas ic je islam sbb undang2 bodoh msia yg tak bg keluar sedangkan convert masuk islam bole pula. Apa mslh nk paksa2 org. Pelik betul aku. Beragama atau tak tu tak penting. Yg penting berbuat baik sesama insan dan makhluk lain di muka bumi ni. Berbuat baik secara ikhlas bkn sbb nk kejar pahala. Takkan perkara simple cmni nk kena terang pjg lebar. Ada otak tu fikir la sdiri.

    • Anonymous

      May 14, 2019 at 10:02 am

      Ko muslim ke? Kalo muslim, x kisah la…
      Sbb mampos nanti bertutup litup gak. LOL

  2. Anonymous

    May 13, 2019 at 2:29 pm

    Pombohong nak lakukan dan jual tudung je pun..
    Tak perlu munafik konon pakai tudung ikhlas.
    Memalukan org bertudung saja lepas tu pakai baju hingga paha saja
    Seluar nampak camel toe

    • Anonymous

      May 13, 2019 at 2:44 pm

      cana kau tau?

  3. Anonymous

    May 13, 2019 at 1:53 pm

    kenapa mizz nina yang tiap hari bertudung tu tak di puji ayu?

  4. burit

    May 13, 2019 at 1:50 pm

    nothing to brag about. next?

  5. bong cit

    May 13, 2019 at 1:49 pm

    bulan puasa je ke…klo blh kekalkan terus la smpi bila2..umur bkn muda lagi…jgn main2kan agama..jap bukak jap pakai…ingat buat pahala bulan ramadhan je ke

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top