Written by Bella | July 4th, 2019

Pelakon Fasha Sandha dilihat berhijab penuh sepanjang bulan puasa dan penampilannya itu membuat ramai peminatnya gembira dan mendoakan agar imej tersebut kekal sehingga selamanya.

Bagaimanapun, Fasha sudah kembali ke penampilan asalnya selepas bulan Ramadhan berakhir. Tentunya ia mengundang pelbagai reaksi netizen.

Namun, jelas Fasha satu hari nanti dia pasti akan berhijab sepenuhnya dan tidak mahu hanya mengikut trend semata-mata. Biarlah perubahan itu dilakukan tanpa paksaan dan lahir dari hati yang ikhlas kerana Allah Taala.

Doakan yang baik-baik untuk Fasha agar satu hari nanti dia akan terbuka hati untuk kekal berhijab.

Sumber Berita : mStar Online

19 responses to Bertudung Bila Dah Sedia Bukan Ikut Trend – Fasha Sandha

  1. Zara Amaya says:

    Tgk lisa surihani okay je , xde pun nak try2 pakai masa puasa ke apa .. terus je dia pakai , ini dah cantik2 pakai alaaa bukak pulak dengan alasan jangan paksa ye .. aduh

    20

    0
    • Kak Sher says:

      Biarlah dia, yg ko sibuk psl aurat org dah knp? Pergi la ngaji dah rasa aurat ditutup. Memekak apa sini?

      4

      6
      • PU Abu says:

        Kadang2 biar terpaksa menutup aurat kerana sayang pada Maha Pencipta.
        Lambat laun akan tiba keikhlasan dan kebahagian anugerah dari Maha Pencipta.

        Biar kita yang mulakan.. tak usah ditunggu kerana kita ini hanya hamba sahaja di muka bumi Allah.

        17

        0
    • Anti Pembodek says:

      Pakai tudung tapi perangai mcm Jihan .. habis. :((

      5

      0
    • Anonymous says:

      Lambat laun dia confirm akan pki…tapi org tlg pakaikan la..masa nk kafan

      13

      0
    • minah jambu say NO to drugs says:

      jangan nak ikot2 orang bertudung kite nak bertudung n jangan banding kan lisa surihani ngan fasha sandha dorang orang yg berbeza …so fasha sandha jangan peduli ape orang nak kate nanti u bertudung pon ada yg mengata jugak pakai ape yg u rasa selesa..lov u fashaaa

      3

      2
  2. Zeenat khan says:

    Statement ape lah fasha oiii.. dah bertudung bulan posa aje bukan trend jugak ke? Jawapan bodoh artis melesia

    21

    0
  3. c sengal says:

    betul le tu.. bertudung tkmo ikut trend tp kak tutup aurat tu wajib kak.. ko p syg la kt husband.. dok canang la.. bersyukur dpt dia boleh jd imam sgala tp ko kak biarkan laki ko jadi kayu api neraka.. haa.. tepukkk.. jgn bg statement kurang cerdik lagi, boleh???

    15

    2
  4. Noname says:

    Klu kerana Allah dh lama kau bertudung…apa yg kau ada hari ini anugerah Allah..cuma kau blum nk pakai tu je..

    12

    0
  5. melati says:

    Betul kata dia, byk pompuan tudung tutup kepala tpi bkn aurat. Mulut puaka, judgemental pulak, suka menghukum, membawang… rasa diri dah ckup maksum tpi sibuk mengejar top fan..

    4

    2
  6. Mat Sahdo says:

    Alah x habis2 tudong 24 jm. Jadi mcm Emma baru semua pakat melolong. Tudong ni jgn paksa. Yg paksa pun x sewarak mana. Tengok dlm ni cukup…. sila terasa!

    6

    1
  7. Anonymous says:

    Tudung sekarang sekadar uniform je. Byk masih bleh tutup mulut pot pet pot pet jga tepi kain org… :(((

    2

    0
  8. Anonymous says:

    Tengok Jihan Muse… kawan susah pun x tolong. Bertudung sgt la tuuu!!!

    1

    1
  9. Anonymous says:

    Tak pe bertudung berpudrah pun ok juga boleh buat mcm bini Abu tu berzina sambil bercuti

    1

    1
  10. tomi says:

    Antara sifat org yg takkabur ialah membandingkan dosanya dgn dosa org lain lalu menganggap dosa org lain lebih besar drp dosanya.

    2

    1
  11. Kakzue says:

    Akan bertudung kerana Allah? Abis tu tunggu apa lag?mmg Allah dh wajibkan pki tudung. Cer tanyak mak mertua

    2

    1
  12. Azhan.co says:

    tahniah fasha sandha.. semoga terus istiqamah

    0

    0
  13. meluat says:

    kata keluarga mak mertua kemain alim org nya..pandai bab2 ugama semua..tak kan mak mertua tak nasihat kan menantu..ni lagi pakai yg menjolok mata plk..tak malu ke pd keluarga yg baru tu..tak tunjuk lagi ke kat IG suami tgh bersolat

    2

    0

Tinggalkan Komen Anda Di Sini