Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Bertuah! Bella Dally Dedah Pernah Jumpa Malam Lailatul Qadar

bella dally temui lailatul qadar

Setiap Muslim pasti ingin mengejar segala fadhilat yang memenuhi bulan Ramadan. Bahkan yang paling ditunggu ialah 10 hari terakhir di mana salah satu malam ganjilnya akan terselit Lailatul Qadar.

Perlukan persediaan yang rapi dan teliti jikalau ada yang menunggu untuk mendapatkan keberkatan pada malam ini. Kadang-kadang, belum tentu ada yang berpeluang untuk menjumpainya.

Advertisement

Tapi tidak bagi pelakon Bella Dally yang mendedahkan bahawa dia merupakan antara insan beruntung kerana pernah menemui sendiri malam Lailatul Qadar semasa masih lagi bersekolah.

bella dally temui lailatul qadar

Menurut pelakon wanita itu, dia pernah menjumpai satu pagi yang sangat tenang dan sunyi semasa Subuh. Malah langit pada ketika itu dihiasi dengan ribuan bintang dan Bella tidak dapat menjelaskan perasaannya ketika itu.

“Pada fikiran saya mungkin malam tersebut adalah malam Lailatul Qadar. Dan saya berharap sangat dapat berjumpa dengan malam seperti itu lagi.”

Seperti kata Bella, mungkin kerana pernah mengalami sendiri perasaan itu, sudah pasti penantian saban tahun untuk berjumpa dengan malam Lailatul Qadar adalah lebih manis.

Advertisement

bella dally temui lailatul qadar

Semoga umat Muslim yang lain dapat juga memperoleh keberkatan yang memenuhi hari istimewa ini.

Sumber: NONA

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

4 Comments

  1. Emak orang

    May 21, 2020 at 2:34 pm

    Dia kongsi perasaan dia yang berpendapat itu malam lailatul qadar..

  2. Anonymous

    May 21, 2020 at 2:16 pm

    Yesss betol

  3. Anonymous

    May 20, 2020 at 8:18 pm

    klu ya pun pernah jumpa mlm lailatul qadar sepatutnya itu antara dia dan Allah sahaja..tidak perlu dicanang kpd yg lain..Sbb kita sendiri tidak pasti adakah betul atau tidak perkara tu berlaku..wallahu a’lam

  4. Anonymous

    May 20, 2020 at 7:04 pm

    Rasanya takde siapa yang akan betul betul tau dia jumpa malam lailatul qadar atau tak. Boleh jadi ya atau tidak.

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top