March 5th, 2019

Pelakon Anzalna Nasir menerima kejutan istimewa daripada suaminya, Hanif Zaki yang menghadiahkannya sebuah kereta mewah jenis Maserati bernilai RM600,000 bersempena dengan ulang tahun perkahwinan mereka yang ke 3.

Foto kejutan itu dimuat naik di akaun Instagram suaminya dan menarik perhatian ramai. Rata-rata netizen mendoakan kebahagiaan pasangan ini dan semoga mereka berdua dimurahkan rezeki.

Siapa tahu mungkin juga ini hadiah untuk Anzalna yang bakal melahirkan cahaya mata pertama tidak lama lagi. Kami juga mendoakan agar segalanya dipermudahkan buat mereka dan kekal bahagia sehingga ke jannah.


32 responses to “Bertuah Anzalna Nasir, Suami Hadiahkan Kereta Mewah Maserati”

  1. opinion says:

    btl weh. gol besifat sedehana ni mmg pkir bek bli umah bawah. sbb skng hrge umah bawah lebih 250k kot. blk kje msok parking trus je blh masok umah. xyh tggu lif. klu balik tgh mlm pn da xrisau. condo apartment flat mcm xde beza. nun dok tggi. tgu lif.klu lif ttbe rosak ko ingat leh trus baik ke jam tu. takat flat ko nk jdikn cm condo skng ni blambak dekorasi.

  2. Leanie says:

    Kalau aku dpt suami kaya (InsyaAllah) bila bab hadiah ni lau boleh biarlh bagi kebun seekar pun jadilh, sb skrg nilai tanah sgt bermakna org melayu skrg tanah dh byk jual pd org cina. Katanya tanahair ku tapi apa yg kau org ada..cuba jadi mcm atuk nenek kita dulu kerja rajin2 cari duit beli kebun bkn jual kebun.

  3. Anonymous says:

    drpd kete mahal2 camtu… baik laa beli banglo sebijik
    tgk laa geng2 dia mcm lisa surihani tu… rumah siap ade kolam renang
    ni kete mahal2 last2 duk umah burung…

  4. Anonymous says:

    bergmbar nonggeng mcm tu..lain mcm je..huhu..dh biasa..hehehe

    • Anonymous says:

      itu dah kawin aper der hal…. yg berlakon gesel2 julripin tu lagi teruk abis manis sepah dibuang euuwww

  5. huhu says:

    lantak lah korang..janji bulan2 installment jgn culas ye.

    • Anonymous says:

      byr..byr juga mmg wajip..tpi jn lewat sgt dlm 2 minggu mcm tu, nnti rekod di CTOS & CCRS..menunjukkan..”good”…tpi bkn “very goog”.

    • Anonymous says:

      byr..byr juga mmg wajip..tpi jn lewat sgt dlm 2 minggu mcm tu, nnti rekod di CTOS & CCRS..menunjukkan..”good”…tpi bkn “very good”.

Loading...