“Bersiap Sedia Untuk Kebenaran Malaysia” – Caprice

Hiburan

“Bersiap Sedia Untuk Kebenaran Malaysia” – Caprice

Nama penyanyi rap negara, Caprice atau Ariz Bin Ramli kembali menarik perhatian netizen apabila menaikkan satu gambar ‘iblis’ yang seperti ingin menyampaikan sesuatu.

Caprice
1 year lalu

Sambut Ulang Tahun Ke-33 Di Mesir Seorang Diri, Caprice Akui Rasa Sunyi

Advertisement

Dalam perkongsian itu, Caprice tidak menceritakan secara terperinci dan hanya memberi bayangan seperti akan mendedahkan sesuatu yang dahsyat serta akan mengejutkan ramai orang apabila mengetahui kebenarannya.

“Bersiap sedia untuk kebenaran Malaysia. Siapkan diri anda, ia akan datang, iblis akan menipu, berpura-pura dan memberi kemanisan tetapi Allah SWT sebaik-baik perancang. Waktunya semakin hampir.”

Caprice pada waktu ini masih berada di Mesir selepas hangat dengan isu antara dirinya bersama pendakwah bebas terkenal Ustaz Ebit Lew.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Caprice (@capriceofficial)

Jangan lupa ‘Like’ dan ‘Follow’ Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

12 Comments

  1. UEL...Fighting!!!!!!

    July 27, 2021 at 12:20 pm

    Aku yang tngk pon penat… tak habis2…kalo nak gi gaza setakat nak talk to org2 pat sana..itu naik kan nama Msia ker? Nak kata nak ckp pasal agama, hang lom layak lagi. Aku pikiah si dekni nak Sangat mati syahid pat sana. Kalo mulut asyik F U jer, kau mampos kena bom pon lom tentu syahid… Tu pasal Allah sekat kau…tak dpt Masok gaze…buat menyemak jer

Loading...