July 23rd, 2018

Sudah lama tidak dihimpit sebarang kontroversi, hari ini nama Boy Iman sekali lagi menjadi bualan hangat selepas memuat naik foto dirinya berpeluk sakan dengan Ifa Raziah.

Menerusi kapsyen di akaun Instagramnya, Boy Iman tampil dengan alasan tersendiri mengapa dia memeluk Ifa. Katanya dia hanya meluahkan rasa kasih dan sayang kepada Ifa yang sudah dianggap sebagai kakaknya.

Namun, alasan yang diberikan Boy Iman itu sama sekali tidak dapat diterima oleh netizen. Rata-rata netizen mengecam tindakannya itu dan menyatakan niat tidak semestinya menghalalkan cara, hukumnya tetap haram lebih-lebih lagi Ifa berstatus isteri orang.

Jangan marah bila dikecam netizen kerana apa yang mereka katakan itu ada benarnya. Apa sahaja alasan yang diberikan memang tidak manis dan haram untuk berpeluk sakan dengan wanita yang bukan muhrim dan juga bergelar isteri orang.


32 responses to “Berpeluk Sakan, Boy Iman Sudah Anggap Ifa Raziah Sebagai Kakak”

  1. kak liza says:

    KO JUAL BONTOT AJE LAH IFA KAT LORONG CHOW KIT TU..

  2. Mak_Jemah says:

    Ko susun ayat sebijik mcm budak UPSR. Tak rupa org ada PHD . Puih

  3. hawau says:

    adik bradik betul pon x peluk macamni la, adik beradik btl pon rasa malu nk pelok mcmni, kau x rasa malu ke? kalo cmtu sume yg ko anggap kakak ko leh wat cmtu la? bangang

  4. Anonymous says:

    beza kan mind dan akhlak org grade dgn phd dr universiti belon dan universiti yang diiktiraf.hihihi

  5. Anonymous says:

    bila jahil pasal hukum agama..ni lah jadinya..haram tetap haram..

    • semah says:

      ni bukan jahil….. cuma ada penyakit denial syndrome
      tau dah yg asal usul melayu atas ic tulis islam
      nak tukar agama & bangsa mmang takleh makanya…. buat la statement gitu

Loading...