Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Berpeluk Sakan, Boy Iman Sudah Anggap Ifa Raziah Sebagai Kakak

Sudah lama tidak dihimpit sebarang kontroversi, hari ini nama Boy Iman sekali lagi menjadi bualan hangat selepas memuat naik foto dirinya berpeluk sakan dengan Ifa Raziah.

Advertisement

Menerusi kapsyen di akaun Instagramnya, Boy Iman tampil dengan alasan tersendiri mengapa dia memeluk Ifa. Katanya dia hanya meluahkan rasa kasih dan sayang kepada Ifa yang sudah dianggap sebagai kakaknya.

Namun, alasan yang diberikan Boy Iman itu sama sekali tidak dapat diterima oleh netizen. Rata-rata netizen mengecam tindakannya itu dan menyatakan niat tidak semestinya menghalalkan cara, hukumnya tetap haram lebih-lebih lagi Ifa berstatus isteri orang.

Jangan marah bila dikecam netizen kerana apa yang mereka katakan itu ada benarnya. Apa sahaja alasan yang diberikan memang tidak manis dan haram untuk berpeluk sakan dengan wanita yang bukan muhrim dan juga bergelar isteri orang.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

32 Comments

  1. Anonymous

    July 24, 2018 at 7:19 pm

    Kalo camtu, nak jugak lar peluk ct nurhaliza sebab anggap macam kakak sampai bila-bila.. BANGANG punya kenyataan.. kalau SAYANG, HORMAT!!! Lagi2 kau yang HARAM menyentuh dia tanpa ikatan sah.. dahlah ISTERI ORANG.. saja cari pasal suruh orang KECAM kan.. yang sorang lagi tu, lain kali kasi PENAMPOR berdas-das.. jangan nampak LOW sangat.. HARGA DIRI kena ada.. ADA FAHAM KA?

  2. xo

    July 24, 2018 at 4:07 pm

    comelnya Boy Iman :’)

    • wekkkkkkk

      July 24, 2018 at 4:16 pm

      wekkkkkkk

  3. Mat K

    July 24, 2018 at 11:57 am

    Nauzubillah. Jauhkanlah aku dari perkara-perkara begini

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top