Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Bermalam Di Balai Polis Seawal Pukul 3 Pagi, Madu Adira Suhaimi Beri ‘Hint’ Rumah Tangga Bergolak?

Datuk Red Datin Red

Datin Red yang merupakan madu kepada penyanyi Adira Suhaimi baru-baru ini telah mencuri perhatian netizen apabila dia tampil berkongsi beberapa luahan perasaan di Instagram Stories mengenai keadaan rumah tangganya.

Advertisement

Isteri pertama kepada Datuk Red, Datin Seri Syarifah Nor Shafila Hassim dalam hantaran IG Story tersebut tampil memberi bayangan seolah-olah rumah tangganya  bersama suami kini bergolak.

IG Datin RedSumber : Astro Gempak  

“Tak pernah rasa sesakit ini. Saya dan anak-anak akan melaluinya, kehidupan akan menjadi baik semula. Untuk kali ini, saya takkan setia bersama kamu disebabkan anak-anak. Satu ikatan perkahwinan yang tidak gembira tidak akan berhasil.”

Datin Red dalam pada itu turut berkongsi beberapa keping foto memaparkan dia ditemani rakan baiknya sedang berada di balai polis Sungai Buloh seawal pukul 3 pagi.

Dia turut menulis agar mendoakan yang terbaik buat dirinya dalam menghadapi cabaran rumah tangga untuk kali ini.

Advertisement
IG Datin RedSumber : Astro Gempak  

Sekadar info, Datuk Red atau nama sebenarnya Datuk Seri Adnan Abu sebelum ini telah bernikah dengan penyanyi Adira di luar pengetahuannya pada 3 Disember 2015 di Songkhla, Thailand.

Manakala perkahwinan Datuk Red bersama isteri pertama telah dikurniakan lima orang cahaya mata.

Datin Red Datuk RedSumber : Google  

Sebelum bernikah dengan Datin Red, Datuk Red pernah berkahwin ketika berusia 20 tahun kemudian berpisah lima tahun kemudian dan dikurniakan dua orang cahaya mata.

Keseluruhannya, Datuk Red mempunyai 10 orang anak hasil perkahwinan bersama tiga orang isterinya.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

3 Comments

  1. tecit

    April 5, 2021 at 9:25 am

    betol sgt. kdg2 nk bertahan pon buat ape. mula2 adira kate nk cerai. pastu pujuk2 on balik. skg datin red plakk. nampak no mmg lelaki yg bermasalah.

  2. Anonymous

    April 3, 2021 at 1:00 pm

    Datin pun dah kurus, slim, makin hot, workout pun dah tunjuk2 rambut… why not kan. Find your own happiness.

    Dato tu nak anak ramai je.

  3. brunes

    April 3, 2021 at 8:55 am

    dato burit yang eww.. kesian wife dan anak2

Loading...
To Top