March 26th, 2019

Kontroversi rumah tangga Bella Astillah dan Aliff Aziz masih belum ada penghujungnya, baru hendak reda sebentar, situasi kembali hangat apabila satu demi satu kecurangan Aliff dibongkarkan oleh isterinya itu.

Menjadikan medium media sosial sebagai tempat luahan hati dan mendedahkan setiap kali suaminya ‘kantoi’ curang, ada sesetengah netizen sudah mula bosan dengan tindakan Bella itu.

Advertisement

Netizen sebenarnya geram mengapa Bella tidak melakukan apa-apa berkaitan masalah rumah tangganya dan hanya mengadu di media sosial? Untuk apa terus membiarkan hatinya menanggung derita?

Bukan tidak bersimpati dengan nasib yang menimpa Bella, tetapi mereka mahu beliau bangkit dan ‘move on’.

Susah untuk komen isu ini kerana ia melibatkan kesetiaan seorang isteri dan kasih sayangnya kepada suami. Bukan mudah juga untuk membuat keputusan drastik melibatkan masa depan kan? Mungkin juga Bella ada ambil tindakan susulan berkaitan masalah rumah tangganya, tapi tidak perlu beliau umumkan. Doakan yang baik-baik sahaja.

Advertisement

79 responses to “Berkali-Kali Dedah Suami Curang, Netizen Sudah Bosan Dengan Tindakan Bella Astillah?”

  1. Cecillaf says:

    Anavar Interactions
    In no way blow up your vehicle’s benefit when you join insurance coverage. Achieving this only fees you additional money, by means of increased costs. Inside the scenario which you would need another one automobile, the insurer would just use their worth to your unique car, not everything you at first quoted them.
    Testosterone Enanthate Effect Time
    Like any other medical problem, asthma attack may seem particularly scary, in case you are new to its simplest signs and treatments. Use the info you have just read through, to left arm oneself and also be much better equipped, should you or someone you care about is faced with conquering the problem each and every day.Quick And Easy Actions To Construct Proper Nourishment
    Injectable Steroids Info
    Make use of the information that is throughout the internet to acquire the plane tickets rate that is certainly honest. It is possible to discover exactly how much other vacationers are spending money on a flight admission. Use a Fare History Graph to evaluate just what the heading prices are for a variety of airlines to find the one that work best for you.
    Methenolone Enanthate Alpha Pharma

  2. Anonymous says:

    Bella ni pun suka drama juga! Tengok muka pun tau species childish dan gediks!

  3. peratijangantakperati says:

    Bella…kau ni jenis pompuan yg SETIA tak bertempat.
    Suami dah curang 2-3 kali , yet kau masih bagi muka kat laki tu..
    HEY!!WAKE UP GIRL!YOU GOTTA MOVE! YOUR LIFE IS SOOOO MUCH PRECIOUS TO WASTE TO THE WRONG WRONG PERSON..

    Laki curang, upload status kat IG…
    RAIH SIMPATI?1-2 KALI BOLEH LA..masuk kali ke-3 ..kau ni dikategorikan sebagai bangang.
    Bangang sebb masih setia bagai nak mati kat laki kau..

    laki kau beronok2 dgn betina lain…kau kat umah dgn anak…
    blah je la dr jantan tak guna tu!

    • anon says:

      yg sebenarnya bella ni mmg tak akan lepas kan laki dia
      laki dia tu walaupun bad attitude tapi dia retis yg org kenal
      si bella tu ??? sapa??
      non ado
      hahahahahaha

    • peratijangantakperati says:

      laki dia tu RETIS…bukan artis..
      so dia tak ada dalam dunia seni pun takpe

  4. anon says:

    netizen pun dah bosan si nara ni asyik up cerita laki bini ni
    muahkakakaka

  5. Tijah says:

    besok laki dia berak atas muka dia pulak sbb dia tahu bini dia pompuan ni bodoh. bella akan maafkan dia dan cuci taik dia. cam tu la lebih kurang analogi utk si bellah ni. mcm xde harga diri pastu tu meroyan pukul canang aib laki mcm nk tarik simpati netizen pulak. please lah.. bukan sekali dah kot bebal!

Loading...