Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Berhentilah Guna Agama Untuk Memuliakan Diri – PU Amin

pencetus ummah amin

Sejak kebelakangan ini, terlalu banyak kontroversi melibatkan beberapa pendakwah. Tidak dinafikan, ada pihak yang mula memandang negatif kepada mereka sehingga ada yang dilabelkan sebagai penunggang agama dan macam-macam lagi.

pencetus ummah amin

Advertisement

Prihatin dengan isu tersebut, Pencetus Ummah Amin baru-baru ini membuat kenyataan terbuka kepada individu yang menggelarkan diri mereka ‘ustaz’ serta menggunakan agama semata-mata untuk mengejar kesenangan hidup.

PU Amin terkilan dengan pelbagai kontroversi melanda sesetengah pendakwah di luar sana, mencalarkan imej mereka sendiri dan membuat masyarakat hilang kepercayaan terhadap golongan agamawan.

Risau apa yang berlaku

kepada pendakwah hari ini

pu amin berhenti guna nama agamapu amin

Berhenti guna agama untuk

memuliakan diri sendiri

pu aminTidak dinafikan reputasi pendakwah kini sudah terjejas. Namun, PU Amin tidak akan berputus asa dalam meneruskan perjuangan dakwahnya meskipun menghadapi pelbagai dugaan.

Kami respek sebenarnya dengan PU Amin yang tidak takut untuk memberikan komen mengenai isu kontroversi pendakwah. Menegur secara ikhlas dan tidak ‘bias’. Begitu dalam sekali maksudnya.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

3 Comments

  1. Anonymous

    December 9, 2019 at 8:51 am

    tidak dilupakan ustaz sharhan dan ustaz fathul bari. sekian utk makluman

  2. Yue

    December 8, 2019 at 12:29 pm

    Kes dgn simptom lebih kurang sama:

    1. Ust akhil hayy
    2. Ust sham kamikaze
    3. Ashraf muslim
    4. Voevodina oksana
    5. PU abu
    6. Daie farhan

  3. Chohkri Yulis.

    December 8, 2019 at 9:04 am

    ‘Melayu yg sendri jatuhkn Melayu’-Hello Neelofa klu org guna produk ko tu sakit kbykkn diaorg takde duit nk rawat penyakit tu…ko org kaya senang je.
    ‘Nk kecam diri mcmla diri ko tu baik sgt. Sape ko nk kecam aku. Aku x kaco ko’-Hello Nabila…ko kalau x bleh kena kecam jgn jd manusia…g jd haiwan. Menda dh trang2 silap mestilah org kecam…kau pelak blagak…lg org kecam. Tau x nape pkataan ‘Kecam’, ‘Marah’ atau ‘Berlagak’ dibuat???? Kau bleh halang ke 1 juta manusia bencikan ko?
    Dua2 manusia ni x reti handle masalah samelah mcm kes Yuna dgn Usher dlu.
    Buang ego n sedar diri tu la weh.

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top