Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Bergelar Suami Dan Bapa : Sharnaaz Ahmad Akui Sifat Panas Baran Sudah Berkurangan

Nama Sharnaaz Ahmad dahulunya bukan sahaja dikenali sebagai seorang aktor yang mempunyai aura tersendiri tetapi beliau juga seorang yang lantang dalam memberikan pendapat tentang sesuatu perkara. Setiap apa yang beliau katakan pasti penuh dengan ayat ‘makan dalam’ dan berbisa.

Advertisement

Malah, Sharnaaz juga sinonim dengan sifat panas baran dan mudah melenting kalau diusik.  Walaubagaimanapun, segala sifat itu sudah semakin berkurangan.

Sharnaaz kini lebih tenang dan mengakui kehadiran cahaya mata tercinta, Jebat Jayden membuatkan beliau ingin berubah.

Saya selalu cakap besar. Asal ‘sedap’ mulut kita saja, saya akan lontarkan pandangan saya. Tak kiralah orang nak setuju atau tidak, itu belakang cerita. Orang nak suka saya atau tidak sekalipun, tak pernah sedikit pun saya peduli. Yang penting saya puas hati.

Entahlah, tiba-tiba darah yang mudah menggelegak ini dah tak macam dulu lagi. Saya jadi lebih bertenang sekarang, mungkin disebabkan faktor usia kot. Saya dah masuk usia 33 pada tahun ini. Lagipun sudah ada anak, elok sangatlah kalau saya berubah.

Advertisement

Biasalah waktu muda memang api dalam badan ini meluap-luap kan? Apa yang penting, Sharnaaz tidak mahu terus begitu dan mahu berubah ke arah yang lebih baik bukan sahaja untuk keluarga tercinta tetap diri sendiri juga. Baguslah begitu.

Sumber Berita : Utusan Online

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

23 Comments

  1. aku kau

    September 24, 2018 at 1:03 pm

    doakan baik2

    • Anonymous

      September 24, 2018 at 1:32 pm

      bergantung jgk.. lupa mkn ubat mental mula panas laa balik

  2. Tasah Sillah

    September 24, 2018 at 11:46 am

    Tahniah di atas pencapaian terbesar sepanjang hidup anda, Sharnaaz Ahmad.

  3. Anonymous

    September 24, 2018 at 11:09 am

    yelatu … tolong tumbuk sajat boleh? makin biadap pondan tu…

  4. Anonymous

    September 24, 2018 at 10:47 am

    alahai faraj.. budak wechat ke? eja panaz gitewww..haha

  5. Jaja

    September 24, 2018 at 10:44 am

    Panas baran ni mmg berkait dgn faktor usia tu sb org panggil darah muda “panazzz” tapi kalo smpai ke tua masih panas baran lg tu tanda org tu x dpt hidayah Allah..Kalo org Islam byk2kn istighfar..In sya Allah..semoga sharnaz akn terus beristikomah..
    #doabaik2je

Loading...
To Top