Written by Bella | September 24th, 2018

Nama Sharnaaz Ahmad dahulunya bukan sahaja dikenali sebagai seorang aktor yang mempunyai aura tersendiri tetapi beliau juga seorang yang lantang dalam memberikan pendapat tentang sesuatu perkara. Setiap apa yang beliau katakan pasti penuh dengan ayat ‘makan dalam’ dan berbisa.

Malah, Sharnaaz juga sinonim dengan sifat panas baran dan mudah melenting kalau diusik.  Walaubagaimanapun, segala sifat itu sudah semakin berkurangan.

Sharnaaz kini lebih tenang dan mengakui kehadiran cahaya mata tercinta, Jebat Jayden membuatkan beliau ingin berubah.

Saya selalu cakap besar. Asal ‘sedap’ mulut kita saja, saya akan lontarkan pandangan saya. Tak kiralah orang nak setuju atau tidak, itu belakang cerita. Orang nak suka saya atau tidak sekalipun, tak pernah sedikit pun saya peduli. Yang penting saya puas hati.

Entahlah, tiba-tiba darah yang mudah menggelegak ini dah tak macam dulu lagi. Saya jadi lebih bertenang sekarang, mungkin disebabkan faktor usia kot. Saya dah masuk usia 33 pada tahun ini. Lagipun sudah ada anak, elok sangatlah kalau saya berubah.

Biasalah waktu muda memang api dalam badan ini meluap-luap kan? Apa yang penting, Sharnaaz tidak mahu terus begitu dan mahu berubah ke arah yang lebih baik bukan sahaja untuk keluarga tercinta tetap diri sendiri juga. Baguslah begitu.

Sumber Berita : Utusan Online

23 responses to Bergelar Suami Dan Bapa : Sharnaaz Ahmad Akui Sifat Panas Baran Sudah Berkurangan

  1. wekkkkkkk says:

    nnti anak masuk remaja..akan dtg balik..

    12

    0
    • Wekkkkkkk says:

      Nk komen lagi..suka hati akulh ye.
      Sepatutnya ckp..dgn kehadiran anak ini..saya mahu lebih mencari wang..bersiap sedia dlm semua hal ..rmh, insuran, simpanan pendidikan. Sikap baran tu tak mungkin akan pupus dalam diri, cuma rehat seketika sbb anak masih kecil mcm kucing comel. Jika duit tiada..baran akn dtg semua. Byk ye duit guna masa ada anak ni walaupun satu setakat ini.

      8

      1
    • Ustaz Texas Chicken says:

      Genetik anak dia mungkin lemah sebab mak dan bapak bukan dari golongan cerdik pandai, intelek dan IQ rendah, EQ kemungkinan tidak ada sebab tu si bapak panas baran. Hanya satu advice je, cukup le sekor anak, kita di Malaysia ni dah terlalu banyak yg low IQ, tengok je unmo and pas

      2

      12
      • Anonymous says:

        hntr je ke taska/tadika/sekolah yg ada cikgu bijak pandai..cikgu gred A+++++++++++. Nnti pandailah, yg penting pulus ada. Bkn cikgu yg dtg dri :

        *masa belajr dulu ambil diploma degree..dlm bidang yg bukan dlm pendidikan, bila x minat, jdi guru utk sara hidup sendiri, bila mengajar anak org..sudah lari dri konsep pendidikan*..
        .maka biol lah anak2 murid tu.

        2

        0
        • Anonymous says:

          genetik anak pesakit mental kene usaha 100x ganda dari anak normal…
          shahnaz kan ade mental disorder.. time mkn ubat elok laaa time xmkn sebulan mula laa panas meroyan… last2 ikut mak sedara jer xyah amik spm !!

          3

          2
        • Anonymous says:

          masukkan anak ke private school macam ipar yang kaya raya tu si eeuuuuw pakistan

          0

          0
      • besaq kepala says:

        Kalau budak tu tak pandai hantar je ke sekolah tahfiz. Kemungkinan jadi ustaz atau LGBT sebab asyik kena sontot dek Ustaz. hahaha

        1

        2
    • Huhuhaha says:

      Anak dia pun akan dibahankan jugak. Biasa la.. Balasan.. Ko bahankan org, seisi keluarga ko akan kena blk

      5

      0
  2. faraj says:

    tk Pernah saya jumpa Lelaki Panaz Baran Kaya..!!! kebanyakan saya jumpa lelaki panaz Baran selalu malang nasib Mereka..!! Pasal pau duit pompuan ni keje Laki panaz Baran lah..!!! ni hakikat…!! tgk laki Shila Amza tak panaz Baran…aman jer sama2 kaya…hmmm

    3

    5
  3. Anonymous says:

    dah sendu..itu hakikat nya..

    1

    0
  4. Anonymous says:

    Time ank kecik dan usia perkahwinan masih baru….blh lah cakap mcm2. Nanti bila anak dah besar…dah bosan dgn bini…mulalah dtg balik baran tu…

    9

    0
  5. Anonymous says:

    apa aku nak cakap korang dah cakapkan. Takyah la aku ulang balik..hahaha..rupanya ramai pikir mcm aku

    4

    0
  6. Jaja says:

    Panas baran ni mmg berkait dgn faktor usia tu sb org panggil darah muda “panazzz” tapi kalo smpai ke tua masih panas baran lg tu tanda org tu x dpt hidayah Allah..Kalo org Islam byk2kn istighfar..In sya Allah..semoga sharnaz akn terus beristikomah..
    #doabaik2je

    10

    0
  7. Anonymous says:

    alahai faraj.. budak wechat ke? eja panaz gitewww..haha

    0

    0
  8. Anonymous says:

    yelatu … tolong tumbuk sajat boleh? makin biadap pondan tu…

    2

    0
  9. Tasah Sillah says:

    Tahniah di atas pencapaian terbesar sepanjang hidup anda, Sharnaaz Ahmad.

    3

    0
  10. aku kau says:

    doakan baik2

    1

    0
  11. Anonymous says:

    benci aku tengok si shahnaz ni.perangai keling paria die tu x ubah2

    0

    0
  12. Anonymous says:

    nanti anak dah besar jadi faiz roslan..time tu panas baran kembali…hohoh..

    0

    2

Leave a Comment

Optional