September 24th, 2018

Nama Sharnaaz Ahmad dahulunya bukan sahaja dikenali sebagai seorang aktor yang mempunyai aura tersendiri tetapi beliau juga seorang yang lantang dalam memberikan pendapat tentang sesuatu perkara. Setiap apa yang beliau katakan pasti penuh dengan ayat ‘makan dalam’ dan berbisa.

Malah, Sharnaaz juga sinonim dengan sifat panas baran dan mudah melenting kalau diusik.  Walaubagaimanapun, segala sifat itu sudah semakin berkurangan.

Sharnaaz kini lebih tenang dan mengakui kehadiran cahaya mata tercinta, Jebat Jayden membuatkan beliau ingin berubah.

Saya selalu cakap besar. Asal ‘sedap’ mulut kita saja, saya akan lontarkan pandangan saya. Tak kiralah orang nak setuju atau tidak, itu belakang cerita. Orang nak suka saya atau tidak sekalipun, tak pernah sedikit pun saya peduli. Yang penting saya puas hati.

Entahlah, tiba-tiba darah yang mudah menggelegak ini dah tak macam dulu lagi. Saya jadi lebih bertenang sekarang, mungkin disebabkan faktor usia kot. Saya dah masuk usia 33 pada tahun ini. Lagipun sudah ada anak, elok sangatlah kalau saya berubah.

Biasalah waktu muda memang api dalam badan ini meluap-luap kan? Apa yang penting, Sharnaaz tidak mahu terus begitu dan mahu berubah ke arah yang lebih baik bukan sahaja untuk keluarga tercinta tetap diri sendiri juga. Baguslah begitu.

Sumber Berita : Utusan Online


23 responses to “Bergelar Suami Dan Bapa : Sharnaaz Ahmad Akui Sifat Panas Baran Sudah Berkurangan”

  1. Anonymous says:

    nanti anak dah besar jadi faiz roslan..time tu panas baran kembali…hohoh..

  2. Anonymous says:

    benci aku tengok si shahnaz ni.perangai keling paria die tu x ubah2

Loading...