Bergambar Mesra Dengan Gadis Cantik, Sufian Suhaimi Sudah Ada Kekasih Baru?

Hiburan

Bergambar Mesra Dengan Gadis Cantik, Sufian Suhaimi Sudah Ada Kekasih Baru?

Sejak terpalit dengan kontroversi putus tunang bersama Elfira Loy, tidak dinafikan populariti penyanyi Sufian Suhaimi semakin meningkat naik pula. Sufian mempunyai jumlah peminat yang agak ramai.

Advertisement

Baru-baru ini, beberapa keping foto mesra Sufian bersama seorang gadis cantik dan cun yang dikenali sebagai Natasha Asraff telah menarik perhatian netizen serta tular di media sosial. Mereka tertanya-tanya siapakah gerangan gadis itu, gaya mereka didalam foto seakan pasangan kekasih.  Siap ada aksi peluk dan lentok lagi.

Bagaimanapun, Sufian memberitahu Natasha bukanlah teman wanitanya tetapi hanya sekadar saudara yang turut pulang ke kampung untuk menyambut hari raya Aidilfitri.

Tidaklah bukan kekasih, saudara. Janganlah patah hati okey.

Advertisement

Nampaknya ramailah peminat wanita Sufian yang lega membaca berita ini. Ada lagi peluang kalau hendak ‘masuk line’ dan memikat hati beliau. Hehe.

Sumber Berita : mStar Online

Kredit Foto : fracment

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

17 Comments

  1. Mimi

    June 27, 2018 at 9:28 am

    normal ke cousins bersentuhan macam tu? Sebab I pun ada je cousins tapi awkward nya nak bergambar macam tu. Close ya memang, tapi bersentuhan tu tak. Sesama adik beradik pun agak awkward. Ke family I je pelik ni?

  2. missup

    June 25, 2018 at 11:50 pm

    perlu ke nak begamba lentok kat peha tu? ewww

  3. Anonymous

    June 25, 2018 at 1:15 pm

    Yala pian oii.. time hari raya ne lah “mengeratkan lagi silaturahim” sesama sedara. Kepala hotak kau bjambul..

  4. mak cute

    June 25, 2018 at 12:34 pm

    baju pompuan cam lebih langsir tahun lps…sib muka lawa…lawa lgi la dari si ketot makeup tebal tu

Loading...