Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Berapa Banyak Beban Bukan Milik Saya Tapi Perlu Saya Pikul – Nelydia Tuju Status Kepada Uqasha?

Kes penahanan Uqasha Senrose bukan sahaja memberikan impak kepada dirinya tetapi kepada adiknya, Nelydia Senrose yang menjadi mangsa serangan netizen di media sosial. Bukan satu perkara mudah yang perlu dihadapi apabila masyarakat mula memandang negatif terhadap keluarga mereka, Nelydia menerusi akaun Twitternya seakan menggambarkan keadaan yang perlu beliau hadapi sekarang.

Advertisement

Nelydia meluahkan beliau perlu berhadapan dan memikul beban yang bukan dilakukannya. Rata-rata netizen mempercayai kata-kata tersebut berkaitan dengan kes dadah Uqasha.

Bersimpati dengan apa yang berlaku, netizen mendoakan agar Nelydia serta keluarganya diberikan semangat yang kuat serta tabah mengharungi dugaan yang menimpa.


Terdahulu,  netizen mula “menyerang” Instagram Nelydia  dengan pelbagai kecaman apabila Uqasha  menutup fungsi komen di akaun Instagramnya kerana terlalu tertekan dihujani dengan pelbagai komen negatif sejak tersebarnya foto beliau ditahan di balai polis.

Sumber Berita : mStar Online

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

14 Comments

  1. Let Me "Pulang Mengundi"

    May 8, 2018 at 3:51 pm

    Stetament berbentuk kekesalan , Terhadap orang yg sentiasa bikin masalah

    Sabar laaa (+_+)

  2. Encik kacang

    May 8, 2018 at 3:11 pm

    Mmg bongok la si bawang2 yg sibuk dok bawa isu uqasha ke instagram nelydia. Sengal, orang lain yg buat org lain yg dapat komen berlambak2

    • Anonymous

      May 8, 2018 at 4:05 pm

      dh ungka tutup komen kat ig so adik2 laa jd mangsa….

    • Senriz

      May 8, 2018 at 5:40 pm

      Tu aku paham. Tapi org yg komen2 tu bknnya tak boleh fikir.. terlampau nk kutuk sgt sampai insta adik dia pon jdi mangsa…kalau nk bgi komen supportive tu lain la. Uqasha kn mmg dulu pernah tutup komen pon.

      Kalau nk kata nel pon patut tutup komen insta rasanya xperlu sbb tkde kena mengena dengan dia

  3. Anonymous

    May 8, 2018 at 2:28 pm

    jual saja cincin dari kekasih tu untuk tutup mulut orang

  4. benci ungke

    May 8, 2018 at 2:23 pm

    nely kakak ko tu dengki dia tak leh kawin kerabat bakor, sebab perangai sundal mlm dia tu tak ubah² lg berhijab elok² sebab mahu kawin kerabat… tak jadi kawin tudung pun melayang mahu jadi diri sendiri haha

    jealous arr nely duk tackle jutawan muda dia setakat si hefny je, sbb tu dia buat hal bikin malu keluarga, kaki club mesti kena ambil dadah baru syok nak berdisko lol ungke ko nak jd penagih pun tunggu la sampai nely kawin dulu, ni tak puiii

  5. ciK piNgu

    May 8, 2018 at 2:20 pm

    Sabarlah Nely.. U baik, tp Uqa sentiasa buat mslh.

    jgn kecam Nely, dia x bsalah. Kecam Tweety tu bila dia dh aktifkan IG dia. ok?

    • Anonymous

      May 8, 2018 at 3:16 pm

      Sosial… Sampai jadi Tokan Eramin ….. Siapa lagi lah family SENROSAK yg telan pill tu….
      Dengarnya yg kaki clubbing layan pill kuda ni…. Tizz… Fathia…
      Kalau Aku jadi bapak mak Artis ni dah lama aku libas dengan tali pinggang… Buat malu family.

    • Tik Toe

      May 8, 2018 at 5:39 pm

      Hai anak dah besor panjang pun nak main libas dengan tali pinggang lagi ke ??? Silap2 dgn Mak Ayah sekali kedalam , Sebab ade kes baru ..

Loading...
To Top