Menjijikkan! Pasangan Gay Melayu Kongsi Kisah Cinta Sejenis Dalam Sebuah Video Secara Terbuka

Trending

Menjijikkan! Pasangan Gay Melayu Kongsi Kisah Cinta Sejenis Dalam Sebuah Video Secara Terbuka

Tular di media sosial sebuah video di Facebook Page Dear Straight People tentang pasangan gay Melayu bernama Faliqh dan Kaal yang tanpa rasa segan silu berkongsi kisah cinta sejenis mereka secara terbuka menerusi paparan video ‘Same Love Episod 1.

gay

Advertisement

Dalam video tersebut, Faliqh, 30 dan Kaal, 41 memperkenalkan diri dan menceritakan detik pertama kali berjumpa di pantai hinggalah Kaal membawa Faliqh berjumpa ibunya.

Mereka dengan bangganya menceritaka reaksi wajah ibu Kaal kali pertama bertemu Faliqh yang seakan mengerti kelainan pada wajah anaknya itu.

Cerita mereka lagi, ibu Kaal memberi kebebasan dan bersifat terbuka. Bagaimanapun ibunya menegaskan bahawa mereka bertanggungjawab dalam apa yang mereka lakukan.

Advertisement

Video tersebut juga turut memaparkan kemesraan pasangan tersebut ibarat pasangan ‘suami isteri’. Keterbukaan mereka itu mendapat kecaman hebat daripada netizen.

“Astaghfirullah, takutnya!

gay

gay

“Semoga diberi petunjuk dan hidayah kepada mereka”.

gay

Namun tidak dapat dipastikan sama ada pasangan ini benar-benar Melayu dan beragama Islam.

Sumber Berita: selongkar10.blogspot.com

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...