Berang Telefon Bimbit Dirampas, Guru Sekolah Pondok Maut Dipukul Pelajar 15 Tahun

Berita

Berang Telefon Bimbit Dirampas, Guru Sekolah Pondok Maut Dipukul Pelajar 15 Tahun

Dilaporkan satu kejadian di Samarinda, Kalimantan Timur dimana seorang guru sekolah pondok maut dipukul dua orang pelajar kerana merampas telefon bimbit mereka.

Difahamkan, dua orang pelajar yang terlibat berumur 15 tahun, manakala mangsa iaitu guru terbabit berumur 43 tahun.

Advertisement

Guru tersebut dijumpai dalam keadaan terbaring dipenuhi dengan darah di masjid berdekatan dengan sekolah pondok tersebut.

guru pondok maut dipukul pelajar

Memetik dari laporan Utusan, penduduk setempat segera membawa mangsa ke hospital berdekat, namun apakan daya setelah sampai doktor mengesahkan dia sudah meninggal dunia akibat kecederaan parah yang dialami.

Tidak lama kemudian, dua orang pelajar itu telah ditahan oleh pihak polis dan mengakui melakukan hal tersebut dengan memukul mangsa menggunakan kayu akibat berang telefon bimbit dirampas.

Bagaimanapun, kedua-dua pelajar itu turut mengatakan tidak ada niat untuk membunuh dan tidak menyangka akan jadi seperti itu.

Sekadar info, suspek tersebut akan didakwa di mahkamah juvana atas dakwaan membunuh.

ROOMMATE PENGOTOR
9 bulan lalu

"Pad Wanita Dah Basuh Pastu Sidai.."- Netizen Kongsi Ragam 'Roommate' Pengotor, Kebanyakkan Perempuan?

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : Utusan

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...